Terug naar overzicht
Hallo,
Ik ben nieuwe op de forum. Heeft er nog iemand recent een huwelijk gepland in Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen? Heb al 2 weken verschillende emails gestuurden en bellen sinds 2 weken zonder reactie. Ondertussen heb ik al hoord in het nieuws over een keukenbrand?
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-geraardsbergen/keuke...
Ik begin me echt zorgen te maken...
Dag Cynthia, heb er zelf mijn feest niet gegeven maar vorige zomers wel enkele keren geweest om live muziek te verzorgen en werden daar telkens in de watten gelegd.Denk dus wel dat het er in orde is.Groetjes,Sanderijn
Ik heb indertijd geinformeerd daar maar kreeg daar ook zeer moeilijk iemand vast...
Dank u Sanderijn en Jolien. Nog geen antwoord :( Raar eh?
Wij vorig weekend er getrouwd, prachtige locatie maar geen goeie ervaringen...
Zijn er nog anderen met slechte ervaringen met Kasteel Oudeberg?Deze locatie staat bij ons nog in optie. Vreemd, want ik had eerst gebeld en ze zeiden dat er op onze datum geen plaats meer was. Toen mijn vader later deze week belde, was dezelfde datum plots wel vrij. Ik las op het forum slechte commentaar over organisatie etc., maar sommige mensen zijn juist heel positief.Ik heb ook gelezen dat ze in slechte papieren zouden zitten, maar kan dit niet controleren, dit kan bijvoorbeeld ook gewoon commentaar zijn van bijvoorbeeld een misnoegde ex-werknemer of een concurrent.Ik wil immers absoluut niets vastleggen met een zaal waar de organisatie te wensen overlaat.Ander opties bij ons zijn Kasteel Van Laarne en Carelshof. Heeft iemand daar nog recente ervaringen?Alvast bedankt voor de reacties
Zijn er nog anderen met slechte ervaringen met Kasteel Oudeberg?Deze locatie staat bij ons nog in optie. Vreemd, want ik had eerst gebeld en ze zeiden dat er op onze datum geen plaats meer was. Toen mijn vader later deze week belde, was dezelfde datum plots wel vrij. Ik las op het forum slechte commentaar over organisatie etc., maar sommige mensen zijn juist heel positief.Ik heb ook gelezen dat ze in slechte papieren zouden zitten, maar kan dit niet controleren, dit kan bijvoorbeeld ook gewoon commentaar zijn van bijvoorbeeld een misnoegde ex-werknemer of een concurrent.Ik wil immers absoluut niets vastleggen met een zaal waar de organisatie te wensen overlaat.
Ander opties bij ons zijn Kasteel Van Laarne en Carelshof. Heeft iemand daar nog recente ervaringen?
Alvast bedankt voor de reacties