Terug naar overzicht
Hoeveel mensen hebben jullie op het feest? 30euro lijkt me wel erg veel!
Dat zijn ongeveer 15 drankjes per man, niet veel mensen drinken nog 15 drankjes tijdens het dansfeest.
Wij hebben ook getwijfeld over Den Eyck en of we het forfait zouden nemen.Als ik mij niet vergis zijn hier ook het aperitief inbegrepen. De prijslijst van de dranken is nogal prijzig, je moet niet veel drinken om aan 30 euro te zitten.Bekijk een sof het grote drinkers zijn op uw feest ☺groetjes
Moeilijke vraag... ik volg hier even, want wij zijn er ook nog niet helemaal uit of we voor de forfaitaire prijs gaan of per consumptie gaan afrekenen...
Wij geven ook ons feest in den Eyck en gaan zeker voor de all-in formule. Wij kennen onze vrienden (die best een glaasje lusten) en willen niet voor verrassingen komen te staan. 15 drankjes aan 30 euro lijkt me wel zeer optimistisch, een glaasje wijn kost zeker meer... Onlangs zijn wij gaan brunchen in den Eyck, ook met drankenformule. Ik kan je verzekeren dat de obers heel dikwijls kwamen bijschenken, dus dat zat goed.Succes en een fijne bruiloft gewenst!
Wij geven ook ons feest in den Eyck en gaan zeker voor de all-in formule. Wij kennen onze vrienden (die best een glaasje lusten) en willen niet voor verrassingen komen te staan. 15 drankjes aan 30 euro lijkt me wel zeer optimistisch, een glaasje wijn kost zeker meer... Onlangs zijn wij gaan brunchen in den Eyck, ook met drankenformule. Ik kan je verzekeren dat de obers heel dikwijls kwamen bijschenken, dus dat zat goed.
Succes en een fijne bruiloft gewenst!
Wij gaan zowiezo ook voor een forfait prijs. Dan weet je altijd op voorhand wat het je zal kosten :)