Terug naar overzicht
Beste Karin & Michiel Proficiat met de trouwplannen.Voor alle duidelijkheid wil ik even meegeven dat ik geen traditionele ceremoniemeester ben, maar een professioneel weddingplanner & stylist.Ik kan jullie wel verder helpen met de professionele begeleiding van jullie gehele huwelijksdag (formule huwelijksdagcoördinatie) en eventueel indien gewenst ook de styling van de ceremonie/kerk en feestlocatie verzorgen.Ik heb jullie de info net via kerende mail doorgestuurd.Vriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Beste Katrin,Proficiat met jullie huwelijk. Ik zelf trouwde een maand geleden met Eddy Kips als ceremoniemeester en ik moet zeggen dat ik ondanks de goede commentaren toch een mindere ervaring met hem had. 1) De voorbereiding liep al niet goed omdat hij slecht antwoordde op mails en daar geen verantwoordelijkheid over nam. Ik heb zelf bloemen en auto's geregeld.2) Ik wilde een speciale entréé door uit te stappen van de bruidswagen waar mijn echtgenoot mij zou opwachten aan het gemeentehuis. In plaats daarvan liet hij mijn echtgenoot instappen in de auto (om dan 1 minuut later weer uit te stappen?) waardoor onze eerste blik in de auto was ?3) Hij staat op heel veel foto's in de weg. Zeer irritant... Zelfs in de kerk waar mijn vader mijn hand geeft aan mijn echtgenoot staat hij voor de priester. 4) Op mijn kerk- en gemeentehuisfoto's ligt mijn sluier er rommelig bij...5) hij is arrogant in omgang op de dag zelf... 6) hij wil op voorhand volledig betaald worden wat ik niet kunnen vind voor een dienstverlening...Conclusie: Hij was zeker geen meerwaarde op mijn grote dag.
Dag Maxime! Bedankt voor je ervaring met Eddy Kips te delen! Leek me inderdaad geen bijdrage!
Dag Katrin in het verre Amerika, wij hebben via ons vervoer van Ceremonie LPP uit Sint-Niklaas onze ceremoniemeester vastgelegd. Super positieve ervaring. Misschien ook eens informeren, je weet maar nooit.
Beste KatrinZelf zijn wij vol geboekt op 19/09, maar inderdaad LPP uit Sint-Niklaas kan ik ook echt aanraden. Hele vriendelijke mensen, perfecte service!!Wij wensen jullie alvast een prachtige dag toe!!MvgrKarina