Hoi allemaal, voor diegene die er geïnteresseerd in zijn: Ik ben dus afgelopen woensdag met mijn mama, schoonmama en getuige naar Amiga in Breda geweest.
Ik ben niet helemaal positief over de ervaring daar.
We hadden een afspraak om 15u en kwamen netjes op tijd aan en onze jassen werden meteen aangenomen door een verkoopster (Michelle). Daaropvolgend werd ons een tafel toegewezen in het eerste deel van de winkel waar we konden wachten. Niet veel later kwam Michelle opnieuw naar ons toe om te vragen om hoe laat we juist een afspraak hadden en op welke naam deze was geboekt. Enkele minuten later kwam ze melden dat mijn afspraak niet geregistreerd stond in de computer (terwijl ik de bevestigingsmail ervan zelf nog in mijn gsm had staan) maar dat ze toevallig nog een verkoopster vrij hadden die ons dan wel zou verder helpen. We kregen ook een drankje aangeboden. We vonden dit misverstand over de afspraak niet zo erg fijn, maar waren blij dat we toch geholpen zouden worden.
Even later kwam er een andere verkoopster naar ons toe die zich voorstelde als Stefanie. Zij stelde mij drie vragen (wanneer trouw je, wat voor kleed zoek je en wat is je behamaat) en ging toen de paskamer gereedmaken.
Toen ik met hen mailde (met Michelle) voor de afspraak had ik expliciet aangegeven dat ik op zoek ben naar een korte trouwjurk. Zij hadden me toen verzekerd dat ze 'een uitgebreide collectie korte trouwjurken hadden'. Uiteindelijk bleken dit er zes te zijn..
Die zes mocht ik dan passen, maar telkens zonder veel uitleg over hoe de kleedjes zouden aangepast worden door de naaister op mijn maat. We moesten zelf maar raden hoe het er eigenlijk zou moeten uitzien. Enkel na veel moeite nam de verkoopster een speldje of een knijper om iets wat bij te stellen. Ik heb liever dit dan een opdringerige verkoopster, maar iets meer service en uitleg had wel gemogen.
Uiteindelijk stonden we 50min later terug op straat.
Binnen de zes kleedjes die ik paste heb ik wel één kleedje gepast dat ik geweldig vind en in een andere winkel, hopelijk met nog wat andere korte, opnieuw ga passen.
Dit was mijn ervaring met Amiga in Breda, hopelijk hebben jullie er wat aan!!
Groetjes