Terug naar overzicht
Wij wilden een receptie met alles erop en eraan en betalen hier 29,50 euro pp voor. Al ons drukwerk laten we doen door een grafisch ontwerper/ drukker , uitnodigingen receptie, uitnodigingen avondfeest, menukaartjes,misboekje en betaalden hier 520 euro voor alles inbegrepen alvast succes!!
Wij wilden een receptie met alles erop en eraan en betalen hier 29,50 euro pp voor. Al ons drukwerk laten we doen door een grafisch ontwerper/ drukker , uitnodigingen receptie, uitnodigingen avondfeest, menukaartjes,misboekje en betaalden hier 520 euro voor alles inbegrepen
alvast succes!!
Ook bij ons de receptie 29,50 euro/pp. Ik schat ook ongeveer 250 personen aanwezig te hebben op de receptie.Lindsey, wie is jouw grafisch ontwerper/drukker?Alvast bedankt.Groetjes,
Ook bij ons de receptie 29,50 euro/pp. Ik schat ook ongeveer 250 personen aanwezig te hebben op de receptie.
Lindsey, wie is jouw grafisch ontwerper/drukker?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Wat is er bij jullie in de receptie dan allemaal inbegrepen? 29,50 euro is in elk geval een pak meer dan waar ik op gehoopt had.Vinden jullie het een optie om tijdens een receptie op tafels enkel wat knabbeltjes te zetten en verder een dessertenbuffet? Ik zit alleen met mijn kant van de familie al aan 150 personen ongeveer (heel veel neven en nichten waar ik allemaal wel contact mee heb). De familie van mijn vriend zal niet aanwezig zijn, die krijgen hun feest een jaar later. Ik reken dus eigenlijk al bijna eerder op 250 - 300 personen, want naast familie wil ik uiteraard ook vrienden, buren, collega's, ... uitnodigen.Ik heb door wat rond te surfen alvast een mooi idee gevonden voor uitnodigingen, alleen vrees ik dat het bij de duurdere mogelijkheden zit.
Bij ons is het voor de dranken op de receptie,1 uur durend, en met wat kleine dingen op tafel ( nootjes, kaas enz.) 10 euro pp. Als je wat betere hapjes wil zal je al gauw aan 25 a 30 euro zitten.groetjes
Kathleen, Alle drukwerk en ontwerp bij captains of printing Bissegem, maar ze hebben een filiaal of vijf denk ik misschien ook wel in jullie buurt grtjs
Kathleen,
Alle drukwerk en ontwerp bij captains of printing Bissegem, maar ze hebben een filiaal of vijf denk ik misschien ook wel in jullie buurt grtjs
Bedankt Lindsey, maar helaas, ik woon aan de andere kant van het land en bij ons hebben ze blijkbaar geen filiaal.😒
Onze receptie in de namiddag komt op 24euro/pp en hierin is inbegrepen: 9 hapjes per persoon (warm en koud) + cava, witte en rode wijn, bieren van het vat en frisdra nken.Ik heb op vele plaatsen soortgelijke prijzen gezien.groetjes!
Voor uitnodigingen, neem eens contact op met Joany van All Party Graphics.Het is de vrouw van een collega dj en ze doet het nog niet lang maar ze is wel goed en goedkoop. en vragen staat vrij hé.https://www.facebook.com/Jf.Graphics.design1?fref=tsDoe haar de groetjes van jacky (feest-dj)
Wij betalen voor onze receptie: 20 euro ppInbegrepen, cava en fruitsap, 10 verschillende hapjes gedurende 1,5 uur...Maar als je echt budgetvriendelijk wil blijven, denk ik dat je misschien beter op zoek gaat naar een betaalbare zaal zonder keuken en dan gewoon daar drankjes en hapjes voorziet...
Wij betalen voor onze receptie: 20 euro ppInbegrepen, cava en fruitsap, 10 verschillende hapjes gedurende 1,5 uur...
Maar als je echt budgetvriendelijk wil blijven, denk ik dat je misschien beter op zoek gaat naar een betaalbare zaal zonder keuken en dan gewoon daar drankjes en hapjes voorziet...
Wij betalen voor een receptie van 1uur ongeveer 15€ per persoon met champagne en 4 hapjes, iedereen die naar onze receptie komt blijft wel voor het eten dus er gaat niemand naar huis.Maar zoals ik hierboven al gelezen heb ik het misschien tof om te zoeken naar een betaalbare zaal zonder keuken en zelf zoveel mogelijk laten doen door familie of vrienden of een lokale slager ofzo?Ik denk dat je beter via websites jullie uitnodigingen ontwerpt dan via een grafisch ontwerper, ik vind dit vrij duur. We doen dit zelf ook maar ben wel verschoten van de prijs, ookal is het heel mooi gedaan enz
Wij betalen voor een receptie van 1uur ongeveer 15€ per persoon met champagne en 4 hapjes, iedereen die naar onze receptie komt blijft wel voor het eten dus er gaat niemand naar huis.
Maar zoals ik hierboven al gelezen heb ik het misschien tof om te zoeken naar een betaalbare zaal zonder keuken en zelf zoveel mogelijk laten doen door familie of vrienden of een lokale slager ofzo?
Ik denk dat je beter via websites jullie uitnodigingen ontwerpt dan via een grafisch ontwerper, ik vind dit vrij duur. We doen dit zelf ook maar ben wel verschoten van de prijs, ookal is het heel mooi gedaan enz
Wij hebben heel mooi papier besteld uit Engeland (Imagine doing it yourself) en zelf de menukaarten en misboekjes op gedrukt. Huwelijkskaars zonder tekst is er al vanaf 10,-. Wij hebben prachtige herbruikbare bloemstukken genomen die ik nu terug ga verkopen. Bedankjes zelf de doosjes gevouwen (besteld op Ebay) en gevuld. Taart is van een hobby bakster.Bij ons was de zaal wel duur en de trouwkaarten hebben we online besteld.Voor veel dingen zou je kunnen onderhandelen.