Terug naar overzicht
Hallo allemaal,
Wie hebben al veel positiefs gehoord over La Grange in Massenhoven.
Wie kan mij vertellen wat de prijzen zijn daar voor diner met beperkte groep familie (35 personen) en dansfeest met hapjes voor 120 personen.
Groetjes
HeyWij hebben deze zaal ook geboekt voor ons trouwfeest. Als ik het mij goed herinner komt een diner op €90-€100 pp. Een dansfeest was, dacht ik, rond de €55-€60 pp. In ieder geval, je bent hier vrij om te vragen wat je wenst. Super vriendelijke uitbaters.GroetjesSilke
Silke,Zijn er ook hapjes bij het dansfeest of dessert? Groetjes.
Wij gaan er morgen kijken! :)Ik zal het je laten weten hoe het was..Moet wel zeggen dat wij pas in september 2016 trouwen en dat er al enkele data weg waren.. dus als ik zie dat jij in 2015 nog trouwt zou ik er wel snel op bezoek gaan :) Groetjes
En wij hebben hetzelfde concept als jullie voor ogen..eerst eten met de suite (26 personen) en dan een dansfeest met hapjes voor nog eens 110 mensen. Dus in totaal zo'n 140 mensen. Groetjes
Hey NeleEr zijn zeker hapjes. Het concept zorgt ervoor dat je regelmatig hapjes krijgt: aperitiefhapjes warm en koud, paella, eventueel bruidstaart, eventueel frietzakjes. er zijn meerdere opties mogelijk. Wij geven zelf een diner, maar ik heb dit in de brochure gelezen. De uitbaters staan zeker open voor aanpassingen.Groetjes
Hoi,Wij komen net van La Grange en wij gaan er ons feest niet geven.. ik vond het niet zo'n mega vriendelijke uitbater dan hier elke keer op het forum gezegd werd.. wij hadden dan ook hoge verwachtingen die nu niet zijn ingelost..Eerst kwam ik al binnen en ik heb een gevoelige neus.. en daar werd echt binnen gerookt want dat kan je direct ruiken.. Het eerste wat die meneer zei was: alé vertel het is... eumh ja wij willen graag een feest geven? :p En dan had hij een brochure.. met wat prijzen en dergelijke.. komt echt duur uit vind ik 100€ voor de suite om te eten en te drinken is echt duurder dan op andere plaatsen.. Ik vroeg om eventueel voor ons een offerte op maat te maken zodat we een duidelijk zicht hebben.. daarop antwoordde hij dat hij dat niet echt deed maar alé hij zou wel antwoorden op mijn mail hoor.. dat vond ik ook maar een beetje raar.. maar alé ja We kregen ook niet echt een rondleiding (al is het niet mega groot en zie je wel alles wat er zoal is..) Ik vond het jammer want wij hadden er via de website wel een tof gevoel bij.. maar wij hebben net Den Eyck in Kasterlee vastgelegd!! :D Daar hadden wij een SUPER gevoel bij, heeeeeel vriendelijke mensen, alles kan daar ECHT zoals wij het zelf willen.. en de prijs viel ook heel goed mee!
bedankt allemaal! uiteindelijk toch voor 'la familia' in Nijlen gekozen :)