TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laarke
28-3-2015
|
10-4-2015 20:05:09
Hoi Evelyne, wij zijn ondertussen 13dagen getrouwd en hebben ons feest in de Smoutmolen in Zoersel gedaan. We waren er heel tevreden van maar betaalden wel ongeveer 100€ p.p. We hadden 105gasten die we allemaal van het begin hebben laten komen en allemaal mochten ze blijven eten. Wij vonden dit qua prijs ook zeker genoeg maar de zaal gaf bij ons de doorslag. We waren ook bij la grange geweest in Massenhoven maar omdat iedereen moest eten, werden wij in 2groepen verdeeld (vanboven en beneden) en dat wilden wij niet, Schranshoeve in Vorselaar was voor ons niet te doen (service liet te wensen over toen we daar gewoon een pannenkoek gingen eten en dat geeft niet direct een veilig gevoel voor de mooiste dag van je leven) en in Rijkevorsel bij "den bakker" zijn we ook geweest. Dit was goedkoper, ook heel vriendelijke mensen maar de zaal was iets ouder (Smoutmolen was net vernieuwd). Als je Rijkevorsel te doen vindt qua afstand, zou ik daar zeker en vast ook info vragen. ;-) De parochiezaal of Sint-Christoffel in Zandhoven kan je ook huren (prijzen bij het gemeentehuis dacht ik) en dan kan je natuurlijk zelf kiezen qua catering, ... Groetjes
|
|
Karen
23-5-2015
|
11-4-2015 12:00:58
Wij trouwen in feestzaal Familia in Nijlen. Daar hebben ze echt betaalbare BBQ-formules, dus zeker eens informeren!
|
|
Brenda
10-9-2016
|
12-4-2015 10:58:12
Idem hier! Familia in Nijlen, mooie zaal en betaalbaar!
Karen zijn jullie nog eens moeten teruggaan naar de zaal voor het verdere verloop van jullie dag? Dan weet ik dat dit mij nog te wachten staat in de toekomst want wij hebben de zaal al reeds geboekt in november 2014 ;-) Welke DJ hebben jullie genomen?
|
|
evelyne
18-7-2014
|
12-4-2015 14:43:30
Familia ziet er idd mooi uit. Wat is de prijs ongeveer?
|
|
Inge
7-8-2015
|
13-4-2015 17:58:18
De gemeentezaal in Broechem is ook erg OK. Geen traiteur ed, en wel echt aankleding nodig. Maar ik was er op een topfeest vorig jaar.
|
|
Brenda
10-9-2016
|
13-4-2015 19:47:59
Evelyne, qua prijs is dat moeilijk te zeggen doordat de prijs bepaald wordt door een aantal factoren zoals hoeveel personen, menukeuze en dergelijke..
|
|
Karen
23-5-2015
|
15-4-2015 15:01:06
Wij zijn recent nog eens naar de zaal geweest om eens een kijkje te nemen met onze ouders enzo en ook om een aantal vragen te stellen aan de eigenaar. Binnenkort volgt er zeker nog een laatste gesprek over de definitieve gastenaantallen, de menukeuze en nog wat andere praktische zaken :-) Wij betalen trouwens ongeveer 70 per gast voor ons feest en dat is met volledige eetformule, drankenforfait en zaal + decoratie bij inbegrepen. Een deeltje van de decoratie voorzien we uiteraard zelf, maar tafelkleden, servetten en bloemen voor op de tafels worden voorzien door de zaal zelf.
|
|
Tinne
3-7-2015
|
15-4-2015 15:41:48
Wij geven ons feest ook in Familia, ongeveer 70 € per persoon, met alles inbegrepen van eten en drinken voor de hele avond. Wij nemen de huisdj, die dat voor een prijsje deed, wat ook mooi meegenomen is! Hier in het dorp nog geen klachten gehoord over de zaal. Je moet er wel heel vroeg bij zijn, want ze is zeer populair, vooral in de periode april - oktober.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|