Nu Online
Momenteel zijn er 686 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onderzoek

13-4-2015 16:45:20
Hallo,
Mijn naam is Nikki Kok en ik ben een 22 jarige Leisure Management studente. Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie. Ik doe dit onderzoek bij Lucia Sandaal Wedding Design, een in Amsterdam gevestigde wedding planner/designer. Ik doe momenteel onderzoek naar de wensen en behoeften van vrouwen die binnen 18 maanden gaan trouwen (of al zijn getrouwd), in betrekking tot een nieuw concept waar zij informatie en inspiratie kunnen vinden voor hun bruiloft en het plannen hiervan. De doelgroep heeft een budget vanaf 50.000, het hogere segment dus.
Ik ben op zoek naar vrouwen of koppels die mee willen doen aan dit onderzoek. Ik ben op zoek naar een aantal dames die mee willen doen aan een paneldiscussie of mee willen doen aan een korte enquête.
Mijn vraag is of u mij hierbij zou kunnen helpen? Valt u zelf in dit profiel of kent u mensen die in dit profiel passen? Of eventueel andere wedding planners waarvan u denkt dat zij mee willen werken, laat het mij weten!
Hier staat uiteraard iets tegenover. Bruiden die hieraan mee willen werken, maken kans op een leuk bruidspakket.

Ik hoop van harte dat u wilt mee werken aan dit onderzoek.
Heeft u nog vragen of wilt u op een andere manier meewerken aan dit onderzoek, neem gerust contact met mij op.
Met vriendelijke groeten,
Nikki Kok
06-13216181

Nikki

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 412

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik16-4-2015 16:22:11

Ik vrees dat bruidjes met een budget van meer dan 50 000 euro niet op een forum als dit zullen zitten... Ik doe al vrij zot op mijn trouw en schat ongeveer aan de helft te zitten van dat bedrag. Maar... Ik doe veel zelf ! Net als veel andere bruidjes hier, om budget te drukken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...