Terug naar overzicht
Ik ben al gaan eten in het hofke van bazel en dat was echt superrrrrrrrrrrrrrr lekker!Ons trouwfeest was in hof van keulen dus kan daar helaas geen ervaring over geven x
Ik ben al gaan eten in het hofke van bazel en dat was echt superrrrrrrrrrrrrrr lekker!
Ons trouwfeest was in hof van keulen dus kan daar helaas geen ervaring over geven x
Zeer lekker bij hofke van bazel. Hebben een goede reputatie ook. Met het ander geen ervaringen.groetjes
Zou toch kiezen voor Hof ten Damme hoor, want vrienden van ons zijn in Hofke van Bazel letterlijk buiten gesmeten geweest 's avonds. Ze hadden niet de gemaakte afspraken gemaakt en de mama van de bruid had hier over gereclameerd. Ze gingen er ook blijven slapen ons vrienden bruidspaar en we werden gewoon 's avonds door de mevrouw van het Hofke van Bazel allemaal buitengezet !!! Leuk was anders hoor. Dus voor ons geen Hofke van Bazel.
We waren eens naartoe om kennismaking, helaas ze spreekt teveel over belangrijk gebouwen van geschiedenis evolutie. Oei, dikwijls vertellen regelmatig aan gasten voor deze belangrijk dan huwelijksfeest. Lijk me is wel een kramp ruimte in het verschillende kamers/verdieping en tuin zijn nogal drukte vol Buxus vierkant (lijk me doolhof) Daar moest echt eens goed nadenken over gasten in omgeving. Is dit niet echt praktische voor veel volk mensen. En zijn er geen informeren over uitbreiden menu/prijs. Dus we schrappen dit Hofke van Bazel! We waren ook naar Bebronna eens informeren, helaas is veel te duur van offert + huren 1000 € (wel min punten voor buiten omgeving door weinig groen aanwezig). Ik overtuig is beste bij Hof ten Damme, wel voordelen en nadelen. Voordeel; gezellig, prachtige tuin, forfait interesse, prachtig bloemstuk, en prachtig tafelindeling, enz... Nadelen; mag geen extra uitnodigen bij dansavond. We zoeken iets nog verder naar andere prachtig feestzaal (echter moeilijker vinden in buurt vlakbij Melsele.) Hof van Keulen is niet echter iets voor ons smaak, volle muur oude huis van Frankrijk. Jammer! Dus afwachten voor juist beslissen nemen tegen Juni.