Terug naar overzicht
hey iedereen,
is het niet opvallend hoe weinig huwelijksverslagen op het forum passeren. Sommigen zijn in het afgelopen jaar dat ik me hier aangemeld heb getrouwd en vraag me soms echt af hoe alles verlopen is ? maar blijft zo stil....
Ik denk nu toch niet dat ik de enige ben die benieuwd is naar hoe iedereen zijn mooiste dag ervaren heeft? groetjes en succes aan allen!!
Ik kan je alleen maar bijtreden Lindsey. Ik ben ook zooooooooooo benieuwd naar de verslagjes, foto's en filmpjes. 😊
Af en toe is er inderdaad iemand die een verslag uitbrengt, maar inderdaad, de meeste haken hier af zodra hun trouwdag gepasseerd is... Jammer, want dan pas kan je vragen naar hun ervaringen... Ik maak ook altijd binnen de week een weblinkje met een eerste preview... maar zelf mag ik die hier niet telkens plaatsen... Greetz,Christwww.christvilez.be
Af en toe is er inderdaad iemand die een verslag uitbrengt, maar inderdaad, de meeste haken hier af zodra hun trouwdag gepasseerd is... Jammer, want dan pas kan je vragen naar hun ervaringen...
Ik maak ook altijd binnen de week een weblinkje met een eerste preview... maar zelf mag ik die hier niet telkens plaatsen...
Greetz,
Christ
www.christvilez.be
Jaaaa! Ik dacht gisteren hetzelfde! We zijn ondertussen eind april bijna en er moeten toch echt al wel bruidjes getrouwd zijn dit jaar?Hop hop met die schrijfsels! Op mijn verslagje moeten jullie (jammer genoeg) nog eventjes wachten!
Had ook deze bedenking de afgelopen weken.Diegene die hier bijna in het huwelijksbootje traden waren toen zo actief en nu ben ik ook zo nieuwsgierig hoe hun dag is verlopen.
nu enkel nog hopen dat de gelukkige "newlyweds" dit ook lezen maar ben al blij dat we met meerderen benieuwd zijn!! :-) :-)