Terug naar overzicht
Dag Carmen Ik ben er vorig jaar naar een trouw gemogen van een collega. Het is een TOP-lokatie en persoonlijk vind ik de zaal ook mooier dan Maelstede (o.w.v. de hogere plafonds). Helaas heeft deze zaal een 'beperkte' grootte, (ik dacht max 180 zittenden). Mocht dit niet zo geweest zijn, gingen wij zeker voor die zaal gegaan zijn! Wij hebben dus o.w.v. de capaciteit voor maelstede gekozen. veel succes met je zoektocht!Eileen
Hallo,Wij trouwen in Vaernewijck. Tot nu toe nog steeds heel tevreden over onze keuze.Uitstekende, vriendelijke service. Voor ons een groot pluspunt dat het kleinschaliger is dan Maelstede, alles staat die dag in het teken van jouw feest, geen andere feesten op die dag. Hele mooie vernieuwde zaal met een prachtige veranda voor de receptie. Eveneens gratis gebruik van de ceremoniezaal bij een feest van min 10000€. Wat voor ons ook een groot pluspunt is, is dat de zaal volledig ingekleed wordt inbegrepen in de prijs. Bij Maelstede bijv. 4€ per witte stoelhoes...Proefdiner is ook super meegevallen. Echt een aanrader!