Terug naar overzicht
Van Loock in Zandhoven al eens geprobeerd? Zij hebben een ontzettend groot aanbod voor werkelijk alle (kleine, grote, smalle, brede, ... ) soorten voeten. De schoenen zijn niet altijd erg goedkoop.
Ben al aantal keer naar daar gegaan, maar val daar vaak id kinderschoenen. Voor de bruidsschoenen wel nog niet getest uiteraard :)
Schoenen van rainbow, elsa coloured shoes. Te koop vaak id bruidwinkels zelf.
hey,ik heb het tegen over gestelde brede voeten dus vooral in de zomerik heb mijn schoenen gekocht in de bruidswinkel van het merk Rainbow club,daar konden ze e zeggen welke modellen er bestemd waren voor mijn voeten.Ga er dus van uit dat ze ook wel voor smalle voeten modellen hebben.Mijn mama heeft er prachtige gekozen van het merk Rainbow en zij heeft ook kleine fijne voetjes (waar ik toch wel een heel pietsie beetje jaloers op ben) lolgrtjes sofie
hey,
ik heb het tegen over gestelde brede voeten dus vooral in de zomer
ik heb mijn schoenen gekocht in de bruidswinkel van het merk Rainbow club,daar konden ze e zeggen welke modellen er bestemd waren voor mijn voeten.Ga er dus van uit dat ze ook wel voor smalle voeten modellen hebben.Mijn mama heeft er prachtige gekozen van het merk Rainbow en zij heeft ook kleine fijne voetjes (waar ik toch wel een heel pietsie beetje jaloers op ben) lol
grtjes sofie