Terug naar overzicht
Wij hebben robby geboekt voor onze trouwNiet voor kurt gekozen omdat je een dj van het team krijgt en je niet weet wie
Wij hadden Kurt's DJ Team, Kurt beloofde zelf te komen... toen we hem bezig horen met zijn uitleg waren we direct verkocht...Op de dag zelf kregen we een telefoontje van een hele stille man, bleek onze dj van de avond te zijn... Niet Kurt dus, volgens afspraak.Hij had ervoor niks verwittigd...Achteraf stuurde ik hem een mailtje dat dit echt niet kon. De gekregen DJ zou zeker ons vertrouwen niet gehad hebben mochten we hem vooraf gehoord hebben... (geen dj stem, laat het me zo zeggen)Kurt zei dat hij operatie knie had en niet kon komen en dacht dat we dit wisten, niet dus... Toen ik op forum dit neerschreef, kreeg ik nog reacties: ze hadden hetzelfde meegemaakt... andere data....Een tegenvaller voor ons.... Greetz,Christ
Wij hadden Kurt's DJ Team, Kurt beloofde zelf te komen... toen we hem bezig horen met zijn uitleg waren we direct verkocht...
Op de dag zelf kregen we een telefoontje van een hele stille man, bleek onze dj van de avond te zijn... Niet Kurt dus, volgens afspraak.
Hij had ervoor niks verwittigd...
Achteraf stuurde ik hem een mailtje dat dit echt niet kon. De gekregen DJ zou zeker ons vertrouwen niet gehad hebben mochten we hem vooraf gehoord hebben... (geen dj stem, laat het me zo zeggen)
Kurt zei dat hij operatie knie had en niet kon komen en dacht dat we dit wisten, niet dus...
Toen ik op forum dit neerschreef, kreeg ik nog reacties: ze hadden hetzelfde meegemaakt... andere data....
Een tegenvaller voor ons....
Greetz,
Christ
Heee, wij hebben DJ Senor Funk voor onze trouw!!! Kijk er nu al naar uit!! Feestjeee!!
Wij hebben ook gekozen voor Robby Pipeleers omdat we daar al veel positieve dingen over gelezen en gehoord hebben. Maar hebben er zelf dus wel nog geen ervaring mee.
Robby pipeleers is heel goed maar wel prijzig meen ik mij te herinneren...
Wij hadden Guy van het Fonteinhof en vonden hem keigoed.
Bedankt voor al jullie reacties! Heb toch wat bang met Kurt te werken wanneer ik dit alles lees... Moeilijke keuze want ze leken alledrie goed maar ik denk dat we voor Robby Pipeleers gaan kiezen...
Hoe was het?Ik twijfel ook aan DJ señor funk...
Ik ben ondertussen al eventjes Getrouwd maar robby was super. Ik dacht dacht dat het 450 euro was maar dat was met up lichtere. Een mailtje naar hem en je bent zeker van de.prijs. Een dj is heel belangrijk die.kraakt of maakt u feest. Daar.zou ik nu niet op besparen