Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

T' Driessent vs. Hotel Aldhem

4-2-2007 14:40:38
Hoi
Zijn er onder jullie die nog recentelijk een feest gehouden hebben in de zaal 'T Driessent van Bart Claes? Is er iemand die wat meer kan vertellen over de huis-DJ, aangezien die toch redelijk belangrijk is voor een trouwfeest en we die niet kennen.

Als 2e optie hebben wij hotel Aldhem in Grobbendonk in gedachten. We hebben daar nog geen recensies van gezien, maar misschien is er iemand van jullie die het kent of er van gehoord heeft.

We zijn ook bij de Maekelhoeve geweest in Veerle, maar dat is dik tegengevallen. De lokatie stond ons erg aan de eerst keer en dus zijn we er een 2e keer naartoe gegaan samen met de ouders om er iets te gaan eten. We hebben praktisch 1u op onze drank gewacht en hebben uiteindelijk koude vis voorgeschoteld gekregen. Volgens de bazin omdat er een klein feestje bezig was.

Alvast bedankt voor de reacties!
Erik & Inge

inge
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2041

Kathleen
26-5-2007
 Meld misbruik8-2-2007 15:13:02

Hey Inge,

mijn neef heeft zijn trouwfeest in 't Driessent gegeven. Het is wel al van 13 oktober geleden... Hij had als dj een jonge blonde kerel. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat de huis dj was, maar ik kan je wel zeggen dat de muziek rotslecht was. Ik overdrijf echt niet. Het eten was uitstekend, niets op aan te merken. Maar de muziek... Die jongen draaide niets van de nieuwe muziek, het waren meer nummers uit de jaren '80 of nog oudere nummers en dan waren het vaak niet eens ambiance liedjes. Ik dans graag en kan het zeker tot in de late uurtjes uithouden, maar daar heb ik heel veel moeite moeten doen om van mijn stoel te komen... Ik wil je ook nog zeggen dat dit niet alleen mijn mening is. Zowat iedereen dacht er zo over... Hopelijk weet je hier wat meer mee...

Groetjes,

Kathleen

Hanna

Meld misbruik13-2-2007 23:38:28

???
Hebben jullie het over
dè Maekelhoeve
in Veerle-Laakdal!?? Want wij hebben daar reeds feesten bijgewoond en gaan er geregeld naar het zondag-restaurant, hebben ALTIJD warm en super vers eten geserveerd gekregen met een voortreffelijke bediening. Bovendien zijn de buffetten er oogverblindend en zeer lekker !!!!!

inge
22-9-2007
 Meld misbruik14-2-2007 18:32:10

dag hanna
ja we hebben het echt wel over de Maekelhoeve in Veerle-Laakdal. We verschoten er zelf ook van, want waren al bijna zeker om daar ons feest te laten doorgaan. Maar na die zondag en vooral de reactie van de bazin zie je ons daar absoluut nooit meer!

monique

Meld misbruik25-2-2007 0:10:25

hello

ik denk dat hanna heel veel geluk heeft gehad ... of een goede kennis is van de bazin van de maekelhoeve

ik kan alleen maar bevestigen dat wij ook op een zondag daar gaan lunchen zijn, en na ruim 3 uur nog steeds geen dessert hadden gekregen ; het toppunt was dat de bazin ons achteraf zeer arrogant verweet dat het ONZE schuld was dat 2 hoofdschotels zo goed als koud waren, omdat we na iets meer dan 2 uur hadden DURVEN vragen of het iets sneller kon ...

het is ons achteraf ook opgevallen dat de maekelhoeve de enige (?) is die 90 % voorschot vraagt voor de zaal ... geeft natuurlijk weinig ruimte om te discuteren als er op het feest soortgelijke zaken gebeuren ...

monique

Liesbeth

Meld misbruik16-7-2007 12:34:11

ben enkele weken geleden op een trouwfeest geweest in de maekelhoeve ... en kan je dit mee geven ...perfecte organisatie... ben al naar meerdere feesten in verschillende zaken geweest en het was overal wel redelijk goed , maar zoals in de maekelhoeve nog NOOIT meegemaakt...en de verantwoordelijke van de zaal ...knap ventje , alles gezien en altijd vriendelijk ... moest ik ooit trouwen geef mij de maekelhoeve dan maar en het eten was er trouwens ook super!!!
met vriendelijke groetjes liesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info