Terug naar overzicht
Hey Inge,mijn neef heeft zijn trouwfeest in 't Driessent gegeven. Het is wel al van 13 oktober geleden... Hij had als dj een jonge blonde kerel. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat de huis dj was, maar ik kan je wel zeggen dat de muziek rotslecht was. Ik overdrijf echt niet. Het eten was uitstekend, niets op aan te merken. Maar de muziek... Die jongen draaide niets van de nieuwe muziek, het waren meer nummers uit de jaren '80 of nog oudere nummers en dan waren het vaak niet eens ambiance liedjes. Ik dans graag en kan het zeker tot in de late uurtjes uithouden, maar daar heb ik heel veel moeite moeten doen om van mijn stoel te komen... Ik wil je ook nog zeggen dat dit niet alleen mijn mening is. Zowat iedereen dacht er zo over... Hopelijk weet je hier wat meer mee...Groetjes,Kathleen
??? Hebben jullie het over dè Maekelhoeve in Veerle-Laakdal!?? Want wij hebben daar reeds feesten bijgewoond en gaan er geregeld naar het zondag-restaurant, hebben ALTIJD warm en super vers eten geserveerd gekregen met een voortreffelijke bediening. Bovendien zijn de buffetten er oogverblindend en zeer lekker !!!!!
dag hannaja we hebben het echt wel over de Maekelhoeve in Veerle-Laakdal. We verschoten er zelf ook van, want waren al bijna zeker om daar ons feest te laten doorgaan. Maar na die zondag en vooral de reactie van de bazin zie je ons daar absoluut nooit meer!
helloik denk dat hanna heel veel geluk heeft gehad ... of een goede kennis is van de bazin van de maekelhoeveik kan alleen maar bevestigen dat wij ook op een zondag daar gaan lunchen zijn, en na ruim 3 uur nog steeds geen dessert hadden gekregen ; het toppunt was dat de bazin ons achteraf zeer arrogant verweet dat het ONZE schuld was dat 2 hoofdschotels zo goed als koud waren, omdat we na iets meer dan 2 uur hadden DURVEN vragen of het iets sneller kon ...het is ons achteraf ook opgevallen dat de maekelhoeve de enige (?) is die 90 % voorschot vraagt voor de zaal ... geeft natuurlijk weinig ruimte om te discuteren als er op het feest soortgelijke zaken gebeuren ...monique
ben enkele weken geleden op een trouwfeest geweest in de maekelhoeve ... en kan je dit mee geven ...perfecte organisatie... ben al naar meerdere feesten in verschillende zaken geweest en het was overal wel redelijk goed , maar zoals in de maekelhoeve nog NOOIT meegemaakt...en de verantwoordelijke van de zaal ...knap ventje , alles gezien en altijd vriendelijk ... moest ik ooit trouwen geef mij de maekelhoeve dan maar en het eten was er trouwens ook super!!!met vriendelijke groetjes liesbeth