Terug naar overzicht
Wanneer we het gemeentehuis in gaan met mijn papa aan mijn zijde I love her first en de dans met onze ouders ti amo omdat mijn papa van Italiaanse afkomst is. Groetjes
hey,bij ons word I love her first het nummer waarop zal gedanst worden met de ouders. Van het moment dat ik dit nummer hoorde ,wist ik meteen dat dit het zou worden grtjes sofie
hey,
bij ons word I love her first het nummer waarop zal gedanst worden met de ouders. Van het moment dat ik dit nummer hoorde ,wist ik meteen dat dit het zou worden grtjes sofie
ik dans met mijn papa en mijn man met zijn mama op het nummer At last- Etta James
Moest mijn vader nog in leven zijn zou het bij mij ook zeker en vast "I loved her first" van Heartland zijn. Telkens ik het hoor krijg ik een krop in de keel.
Ik denk dat het hier Marco borsato - samen voor altijd zal worden.We zijn er nog niet helemaal uit, maar vind dat wel super mooi (hoewel ik meestal niet graag nederlandstalige liedjes hoor :) )
ik vind dat wel een prachtig liedje voor vader-dochter dans, maar het lijkt me een beetje vreemd ten aanzien van mijn man die met zijn mama danst tegelijkertijd...? of mag je dat niet tegelijkertijd doen :p
Awel ja, ik zit met dezelfde vraag.. Ik vind dat een prachtig liedje voor mijn vader en mij maar tegelijkertijd danst mijn man met zijn moeder en is dat dan niet een beetje raar..
uiteindelijk hebben we de DJ één liedje laten kiezen na onze eigen openingsdans (en dus maar één changer gedaan). ik weet zelfs niet meer welke het was, en ik denk dat mijn ouders dat ook niet meer weten :p om maar te zeggen dat we allemaal zo graag aan het feest wilden beginnen na alle verplichte en ingestudeerde nummertjes dat het niet veel meer uitmaakte :-Dwe hebben het liedje afgebroken om een sitdown te doen op "tsunami" om de boel terug in gang te krijgen en de dansvloer is nooit meer leeggeweest