TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kristin
12-3-2016
|
22-4-2015 9:34:13
Dag Anke, wij hebben een offerte aangevraagd van hof ten Laere. En heb het direct geklasseerd. Tussen de 85euro en de 130euro ;-) En dan kunnen wij niet baan met 120man. Het is er wel mooi natuurlijk. Groetjes, Kristin
|
|
Anke
23-4-2016
|
23-4-2015 11:49:54
Hey Kristin, Bedankt voor je feedback Ondertussen contact opgenomen met hen om eens samen te zitten. Ben benieuwd naar hun prijzen. Zijn jullie van de regio Schelle? Ik zie dat jullie uiteindelijk voor een zaal in Bazel hebben gekozen. Grtjs Anke
|
|
Gitte
14-4-2012
|
23-4-2015 12:24:20
Ons trouwfeest was in Hof ten Laere... Maar ik vrees dat het niet echt representatief was voor hoe het nu zit met prijzen en dergelijke. Ik denk dat ons trouwfeest ongeveer het eerste trouwfeest was na de renovatie. En dat was eerder toevallig, omdat we bevriend zijn met de zus en schoonbroer van de uitbater. Het domein is eigendom van de mama, onze vriend heeft alles voor ons geregeld. Wij hebben 2.500 euro huur betaald voor de locatie, maar wij waren wel vrij in catering. Ik heb gehoord dat dat nu niet meer kan. Ik ben al eerder gecontacteerd voor informatie en toen hoorde ik dat de huurprijs voor de locatie reeds 3.300 euro was (zonder catering dus). Wij hebben overigens ook nog tafels en stoelen en zo moeten huren, want dat was er niet (maar dat heeft die vriend allemaal geregeld). Onze cateraar was redelijk van prijs, waardoor ons feest nog net binnen het budget van 15.000 euro gebleven is (wij hadden 165 genodigden, waarvan 130 effectief gekomen zijn, en in de namiddag receptie voor +/- 60 gasten). Dit was enkel de kost van het feest zelf, zonder alle andere kosten zoals kleding, muziek, cadeautjes, bloemen, ... en zo. Ik heb er geen spijt van. De locatie is echt prachtig, en het was heerlijk om de receptie in de tuin te kunnen doen. nog veel plezier met de voorbereidingengroetjes
|
|
Kristin
12-3-2016
|
23-4-2015 15:34:50
Hey, Wij zijn van Niel. Klopt dat is wel wat verder rijden. Maar zo mooi! En paste in ons prijskaartje. Doen nu alles afzonderlijk. Vrij van catering en brouwer. Maar onze catering neemt veel op zich. Ben.benieuwd hoe het bij jou gaat gaan. Laat zeker iets weten.
|
|
Anke
23-4-2016
|
23-4-2015 16:05:00
@ Gitte Bedankt voor je reactie. Altijd fijn om feedback te krijgen van iemand die er effectief een feest heeft gehad. @ Kristin Wij zijn ook van Niel . Ik ben blij dat jullie toch iets anders leuks gevonden hebben. Keep you posted! Toevallig ook ervaring met BernArt in Schelle of Hof Van Coolhem? Grtjs Anke
|
|
Kristin
12-3-2016
|
23-4-2015 16:10:00
Heb van beide offertes. Kan je ze wel mailen? Aah kei toevallig :-) hof ter zielbeek in Ruisbroek ook de moeite.
|
|
Anke
23-4-2016
|
|
|
Kristin
12-3-2016
|
26-4-2015 17:09:39
Hey Anke, heb je twee offertes gemaild. Het hof van Coolhem vind ik niet snel meer terug. Maar heb toen online denk k naar hun voorstellen gekeken. Groetjes
|
|
marina
14-5-2016
|
30-4-2015 15:04:29
Fijn dat jullie uit de buurt zijn, ik ben van schelle, en ook op zoek naar een locatie! die ook wel betaalbaar is! je mag naar mij ook altijd de offertes doormailen Marinaclaes@live.be dat gaat mss iets vlotter dan dat ik ze krijg van de zalen zelf! grts marina
|
|
Anke
23-4-2016
|
19-5-2015 8:23:35
Hey Kristin en Marina, Wij hebben uiteindelijk gekozen voor het Hof ter Zielbeek. Nu de zaal vast ligt, kunnen we even rusten . Nog veel plezier met de voorbereidingen. Grtjs
|
|
Kristin
12-3-2016
|
19-5-2015 16:33:43
Hey Anke, Leuk om te horen. Ook een hele mooie locatie, tof personeel en lekker eten. Het zal er zeker niet aan mankeren. Geniet er van!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|