Terug naar overzicht
Www.perfectcelebrations.be Zeer vriendelijke mevrouw. Is bij ons mee gaan kijken naar een zaal maar wij hebben uiteindelijk gekozen voor all in feestzaal. Ze was zeer behulpzaam en vriendelijk.groetjes
Dag Lynn,Wij hebben lang getwijfeld of wij het zouden doen. Uiteindelijk hebben wij toch gekozen voor een weddingplanner. Maar vooral dat ze de dag zelf aanwezig is en alles in goede banen leidt. Ik wil die dag niet stressen en aan alles denken. Plannen zelf doe ik met mijn toekomstige, met haar overleg ik alles en ze geeft mij veel tips. Tot nu SUPER tevreden. Ik val haar soms lastig met mijn mails en mijn ideeen en ze is altijd kei lief en antwoordt direct op mijn mails! Ik vertrouw dat onze dag super wordt, omdat ik iemand als haar een mijn zijde heb! Ik weet dat ze die dag vlot gaat laten verlopen, allee daar ga ik vanuit tenminste MAar heb er alle vertrouwen in.Groetjes
dank u voor de reactie's.. heb er een over gesproken deze avond met mijn toekomstige en hij vindt dat het beter is dat ik toch weddingplanner neem speciaal voor de dag zelf, dat ik echt van onze dag kan genieten en eventuele ideeeen..nu op zoek gaen naar een goeie is de boodschap :D
Als je enkel iemand voor de dag zelf wil, waarom dan geen ceremoniemeester? Zij doen dat ook :-)
Ik zou het niet doen, maar dat ligt dan ook volledig aan mezelf.No way dat ik zo'n dag uit handen ga geven, want mezelf kennende is er dan niets goed. Wat je zelf doet, doe je beter Ik heb natuurlijk wel het voordeel als onderwijzeres van veel voorbereidingstijd te kunnen genieten (de uren dat ik de afgelopen 2 jaar in vakanties aan de trouw heb gewerkt: veel )
Ik zie dat je nog ruim de tijd hebt om je huwelijk voor te bereiden. Dat maakt het makkelijker én heel haalbaar om alles zelf te regelen. Ik heb zelf mijn huwelijk in anderhalf jaar kunnen voorbereiden, en heb echt genoten van deze tijd! Het is leuk om zelf overal ideetjes op te doen, zelf dingen in elkaar te knutselen, zalen bezoeken zonder afhankelijk te zijn van een weddingplanner,... Verzamel wat vriendinnen en ga gezellig samen knutselen of plan een uitje met je verloofde en shop de decoratie van je huwelijk. Te leuk om uit handen te geven!Mijn ervaring zegt dat je veel voldoening haalt uit het zelf voorbereiden van je droomhuwelijk. Alles is zoveel persoonlijker dan dat je zelf dingen laat opdringen door een weddingplanner. Mijn mening althans.
Ik zie dat je nog ruim de tijd hebt om je huwelijk voor te bereiden. Dat maakt het makkelijker én heel haalbaar om alles zelf te regelen.
Ik heb zelf mijn huwelijk in anderhalf jaar kunnen voorbereiden, en heb echt genoten van deze tijd! Het is leuk om zelf overal ideetjes op te doen, zelf dingen in elkaar te knutselen, zalen bezoeken zonder afhankelijk te zijn van een weddingplanner,... Verzamel wat vriendinnen en ga gezellig samen knutselen of plan een uitje met je verloofde en shop de decoratie van je huwelijk. Te leuk om uit handen te geven!
Mijn ervaring zegt dat je veel voldoening haalt uit het zelf voorbereiden van je droomhuwelijk. Alles is zoveel persoonlijker dan dat je zelf dingen laat opdringen door een weddingplanner. Mijn mening althans.
hey Greet,ja je hebt gelijk..we hebben er voor gekozen om toch maar niet te doen.De zaal en de fotograaf is al geregeld en weet al hoe het allemaal moe zijn en staan :D mijn mama gaat die dag kijken of alles goed verloopt, dat ik mij die dag niet moet van aan trekken. Zoizo waar wij onze feest geven zorgen zij dat alles naar mijn wens is en de gastvrouw begeleid ook de feest zoals een weddingplanner..alles tiptop in orde brengen..de kado's begeleiden naar de kamer + het geldkistje van de omslagen.Het is ons allesinds veel geld uitgespaard :D als iedereen beetj helpt enz is da veel geestiger é.grtjus lynn