TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
26-9-2015
|
22-4-2015 16:10:53
Wij zijn ook naar Loweide gaan kijken, en ik vond de zaal ook prachtig, maar de parking erg klein, en de weg ernaartoe is onverhard, en dus enorm modderig. Wij hebben uiteindelijk niet voor deze zaal gekozen. De andere zaal heb ik nog nooit gezien, dus ik kan ook geen mening geven.
|
|
Libertyke
15-10-2016
|
23-4-2015 9:10:13
Bedankt voor je reactie!
De parking zou op zich geen probleem zijn, want er was de mogelijkheid om ook auto's in de weide te parkeren (maar misschien is dit afhankelijk van de periode waarin het feest gehouden wordt).
De onverharde weg hebben wij op een zonnige dag gedaan, dus niet bij stilgestaan dat die serieus modderig kan worden... Ik vond het wel zijn charmes hebben, om al hobbelend die weg af te leggen :D Al zal niet iedereen er mee kunnen lachen, dat je moet zigzaggen rond putten, en je schokdempers op de proef gesteld worden ;-))
Het enige die ons tegenhoudt om onmiddellijk voor Loweide te kiezen is de capaciteit. Op zich groot genoeg, maar dan hebben we echt maar een heel kleine dansvloer & dat zou jammer zijn....
|
|
Charlotte
26-9-2015
|
23-4-2015 10:21:07
Ik dacht ook vooral aan de dames met hakken die 's nachts in het donker in een veld moeten gaan ploeteren om hun wagen te bereiken :)
|
|
Annemie
16-4-2016
|
23-4-2015 21:40:33
Wij zijn ook naar loweide gaan kijken. Idd heel mooi, maar wel veel te klein als je nog een beetje een dansvloer wil leggen. Er kunnen tenten bij geplaatst worden... Maar als je de pech hebt van geen mooi weer te hebben. Wij zagen dat dan ook niet zitten. De andere zaal ken ik niet.
Misschien is t Of in Wingene nog iets voor jullie, voor ons ook net iets te klein, maar wel supermodel zaal,en supervriendelijke mevrouw.! Ze was heel eerlijk ivm aantal plaatsen - dansplaats.. Ed... Daar houden wij zeker nog kleinere feesten.
|
|
Libertyke
15-10-2016
|
24-4-2015 13:16:58
Annemie, bedankt voor de tip van 't Of in Wingene! Was deze zaal nog niet tegengekomen, en heb reeds gemaild naar de eigenares.
Het ziet inderdaad wat gelijkaardig uit, dus we zullen het zeker eens uitspitten of het iets voor ons kan zijn :-)
|
|
Annemie
16-4-2016
|
24-4-2015 22:19:01
Leuk te horen ;-)
Als t of ook te klein zou zijn. Is er in Pittem ook nog hoeve deblekerij... Iets groter dan t Of!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|