Nu Online
Momenteel zijn er 340 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagplanning op uitnodiging

22-4-2015 16:36:53
Wij zouden voor onze suite een apart kaartje bij de uitnodiging zetten met de dagplanning op. Nu is het zo dat wij tussen 13u en 17u eigenlijk niets voor hen voorzien hebben aangezien we dan onze trouwfoto's laten nemen. Hoe vermeld ik dit best op dat kaartje om dat duidelijk te maken? De familie van mijn vriend wonen redelijk ver dus is het misschien wel belangrijk dat ze dat weten.

Sarah
29-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1081

Elien

Meld misbruik23-4-2015 10:17:25

Gewoon foto's bruidspaar? :p
Ik veronderstel dat dat bij elke trouw wel zo zal zijn dat er eventjes een tussenmoment is. Als je dat er zo gewoon opzet dan kan je nog altijd met woorden uitleggen wat de bedoeling dan voor hen is. Niet?
Eventueel dat ze bij jullie thuis even een koffietje drinken in tussen tijd bijvoorbeeld?

Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik23-4-2015 12:40:15

Wij hebben voorzien dat onze suite in de zaal kan blijven (we lunchen hier ook al, en daar is dan ook het avondfeest) en daar nog kunnen drinken, ... Er is ook een terras aan de zaal, dus met (hopelijk!!) mooi weer kunnen ze daar naaar buiten, even een wandelingetje doen, ... Iedereen doet nu waar hij zin in heeft, sommige mensen gaan even naar huis om bvb. de hond buiten te laten hoorde ik al, anderen blijven gewoon in de zaal.

Ik ben zelf ooit naar een huwelijk geweest in de suite waar er niks voorzien was (we kregen als: ga even shoppen), en dat vond ik vreselijk! Je staat daar in je mooie kleren, helemaal uitgedost, en dan even gaan shoppen?! Moesten we gewoon op de locatie kunnen blijven, en daar nog wat kunnen blijven zitten, had ik het prima gevonden, maar dit was niet aangenaam...

Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik23-4-2015 18:17:11

Bij ons heeft de familie van mijn vriend een B&B geboekt in de buurt van de feestzaal. Dus zij zullen waarschijnlijk ook wel hun gerief daar al kunnen achterlaten en hun mosschien wat opfrissen. En er zijn ook nog 2 kindjes bij die een middagdutje moeten doen ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info