Terug naar overzicht
Ik ga mijn haren laten krullen losse krullen en een klein beetje opgestoken en een tiara. Geen extensions want mijn ventje wil het meisje voor hem die ik ben zonder fake haar erbij dus ikke blij. Kijk eens op play morele bruids kapsels daar vind je ook mooie. Succes meid. X
Ik bedoelde play more appstore daar kan je ook dingen vinden voor je kapsel.
Heidi, hoe is jouw kapsel nu? Lang, kort, froufrou, ... ?
Gewoon gaan proberen :). Ik had fotootjes mee van kapsels die ik mooi vond, de kapster heeft er dan een eigen creatie van gemaakt, gebaseerd op de fotootjes en rekening houdend met hoe ik eruit zie ;). Ik was hier heel tevreden van! Ik vond twee verschillende stijlen mooi, we hebben nu al eentje geprobeerd, wat al leidde tot een heel goed kapsel, en ik ga volgende week nog de andere stijl proberen. Daarna kies ik welke van de twee stijlen het wordt! Een goede kapster kan zulke dingen ombouwen tot ze gepast zijn voor jou hoor!
Je kan ook niet verwachten dat je er identiek gaat uitzien als op het prentje.Je geeft er wel een idee mee aan van wat je wil, en dan zien we of dat wel degelijk past bij jou, jouw stijl en jouw kleed. En of jouw textuur en lengte van haar dat toe laat. Daarvoor dient een proefbeurt.grtjsAnnie
sorry, blijkbaar 2x geklikt