Terug naar overzicht
Hè Sandra heb er ook al dingen van besteld maar die nemen geen bankkaart aan alleen maar visa. Weet wel dat je ook douane moet betalen en dat je daar bericht van krijgt op je gsm. Hoeveel dat kan bedragen weet je nooit op voorhand. Ze zeggen om het beste onder de 20 Euro te blijven want dan betaal je geen douane kosten. Groetjes cindy x
Hey Cindy,Ik heb een paypal rekening en zij zeggen dat ze er ook mee werken,maar als ik op de link klik om te betalen dan word ik niet doorverbonden.Krijg dan de melding dat de link niet juist is. Wil zo een vlinder broche bestellen voor in mijn bruidsboeket (weet je nog,jij hebt me die link doorgestuurd) Bij mijn bestelling staat "gratis verzending" en het kost maar 10 euro.Hopelijk lukt het me om het te bestellen,anders moet ik de zoektocht verder zetten en heb momenteel nog niks gevonden dat mij echt aanstaat :-(Misschien hebben hier nog bruidjes dat probleem gehad vandaar ik de vraag hier eens wilde stellen en weten hoe zij het opgelost hebben.GroetjesSandra xx
Begrijp je. Ja ik had toen met de visa betaald omdat met mijn bankkaart niet ging. Is het die zilveren vlinder met steentjes? Groetjes x
Ja die is het,er staan hele mooie modellen op de site maar ik kan er maar 1 kiezen hé ;-) Visa hebben we niet dus kan ik geen gebruik van maken. Heb al antwoord gekregen op mijn mail van lightinthebox maar was totaal niet van toepassing op mijn vraag die ik stelde.Nog even afwachten en dan zie ik wel wat ik ga doen.
Hey Sandra,Ik heb er ook besteld en met PayPal besteld. Ik had geen enkel probleem met de betaling! Wat krijg je op je scherm?
Elena,Ik kreeg steeds de melding " het adres dat u intypte is incorrect of niet meer aanwezig op onze website ". Maar na twee mails en antwoord van hen is het uiteindelijk toch gelukt. ME HAPPY. Hun link met paypal werkte even niet maar ze hebben dat snel inorde gebracht terwijl ik maar een kleine bestelling wou doen hebben ze er toch voor gezorgd dat ik deze kon plaatsen. Maandag word mijn bestelling al naar huis verstuurd terwijl erop stond dat ik 10-20 werkdagen geduld moest hebben. Tot nu toe heb ik niks anders dan lof over hun service. Nu afwachten of ik moet bij betalen voor douane kosten?