Terug naar overzicht
Ik heb er nog gedraaid, hoewel ze vaste eigen klank en licht en aanbevolen DJ's hebben. Verzorgde zaal, was OK, DJ meubel was nogal onhandig groot en geen plaats om eigen materiaal tussen te schuiven, alles was in vakjes ingedeeld. Omdat ik eigen mixer en laptop meeneem stelde ik me er dan maar naast. Kleine zorgen. Mogelijk is het ondertussen ook al veranderd, want ik spreek van enkele jaren terug. Bel gerust als je detail wenst. Succes, en groetjes,
Wij gaan daar over exact 40 dagen trouwen :)Wij zijn er al enkele keren langs geweest en zijn daar telkens heel goed ontvangen geweest. Ik ken ook iemand die daar enkele jaren geleden haar trouwfeest heeft gehouden en was dik in orde!
Vorig jaar 2 keer naar een trouwfeest geweest en zeer tevreden over!Regio SKW-Lier-Duffel volgens mij ook prijs-kwaliteit een goede keuze!
Hebben ze daar ook een tuin of andere mogelijkheid om naar buiten te gaan bij mooi weer?
Ze hebben een groot terras een tuin hebben ze niet.
Intussen ons trouwfeest daar gehad en moest ik alles op voorhand weten, zou ik zéker terug mijn feest in de Lemenhoek houden! Echt een aanrader!