Terug naar overzicht
Ik zou dan precies Hof Van Coolhem kiezen, vind die locatie int groen heel mooi :)Ook lekker van eten, en toffe uitbaters, voor zover in al vernomen heb :)
hey, ben jij al naar hof ten laere geweest? wat vind of vond jij? Wij zoeken ook een zaal in de omgeving van schelle! groetjes marina
hey, ben jij al naar hof ten laere geweest? wat vind of vond jij? Wij zoeken ook een zaal in de omgeving van schelle!
groetjes marina
@ Nele: Bedankt voor de tip Wij hebben nu zaterdag een afspraak met het Hof van Coolhem, ben benieuwd.@ Marina: Ik heb vorige week een mailtje gestuurd naar hen en ze gingen mij hierover bellen...ik ben nog steeds op dat telefoontje aan het wachten.Ik ga dus vandaag zelf eens bellen. Qua eerste indruk kan dat wel tellen natuurlijk. Gisteren een afspraak gehad met BernArt (achter de hoek van Hof ten Laere) en daar was de eerste indruk heel positief. Vlotte mensen, nemen tijd voor je (2u gezeten), duidelijke uitleg/overzicht,...Misschien ook iets voor jullie.Grtjs
Ook gemaild met Hof ten Laere, en ook nog geen reactie gehad! Had al gemaild met BernArt vallen die mee van prijs? en hebben die catering of kan je dat daar zelf verzorgen? Ik dacht ook aan den hangar, waar in de zomer de zomerbar staat in hemiksem! lijkt mij een originele locatie, nadeel is dat je wel alles zelf moet doen dan! houd mij maar op de hoogte als je wil!
Ook gemaild met Hof ten Laere, en ook nog geen reactie gehad!
Had al gemaild met BernArt vallen die mee van prijs? en hebben die catering of kan je dat daar zelf verzorgen?
Ik dacht ook aan den hangar, waar in de zomer de zomerbar staat in hemiksem! lijkt mij een originele locatie, nadeel is dat je wel alles zelf moet doen dan!
houd mij maar op de hoogte als je wil!
@ Marina: Ik denk dat je beter eens belt. Dat heb ik gisteren ook gedaan en hebben nu zaterdag een afspraak kunnen regelen.De prijzen van BernArt vallen wel mee denk ik, zijn nog aan het wachten op officiële prijzen en kan ook nog niet echt vergelijken natuurlijk. Je zit daar wel vast met catering.Hangar lijkt me ook leuk, maar niet echt ons ding en inderdaad veel werk.Grtjs