Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht: auto te huur 14/08/2015

28-4-2015 15:03:53
Hallo iedereen,

Wij trouwen op vrijdag 14/08/2015 te Beernem en zijn nog op zoek naar vervoer.
Hebben jullie tips waar we tegen een schappelijke prijs een mooie auto kunnen huren aub?
Of kennen jullie iemand? Regio Brugge.
Alvast bedankt.
Groetjes Tamara

Tamara
14-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1294

Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik28-4-2015 15:45:31

Als jullie een oldtimer willen: ga op zoek naar oldtimerclubs in je buurt, mail naar de organisatie de algemene vraag (en specifieer eventueel jullie voorkeuren). Zij zullen wellicht je vraag doorspelen en met een beetje geluk zijn er kandidaten die willen rijden voor jullie! Deze prijzen zijn vaak ook heel wat schappelijker dan via officiële verhuurkanalen. Zo vonden wij een kandidaat-chauffeur, we zijn hier uiteindelijk niet voor gegaan gezien we via-via een nog leuker autootje vonden en we hiermee zelf mochten rijden (want we eigenlijk het liefst wilden!).

In onze zoektocht kreeg ik ook nog als tip: ga altijd eerst naar de wagen kijken voor je ook maar iets betaalt, dan ben je tenminste zeker dat er een wagen is. Er zijn blijkbaar veel charlatans op de markt...

Farzin

Meld misbruik28-4-2015 16:39:01

Beste Tamara

Eerst en vooral, proficiat met jullie trouwplannen.
Wij kunnen u onze beste prijzen aanbieden.

Hieronder vindt u onze contactgegevens.

Met vriendelijke groeten

Farzin K.S.
FZ PRO
+32484 11 05 30
info@fzpro.be
www.fzpro.be

Britt
4-7-2015
 Meld misbruik28-4-2015 22:06:23

Ik zou toch opletten met die oldtimerclubs. Wij hebben namelijk ook vrienden met een oldtimer, maar omdat die is ingeschreven als oldtimer, mogen ze daar dus geen trouwers mee vervoeren. Als je op zo'n moment wordt tegen gehouden, mag je dus ook niet meer verder rijden en dan sta je daar.
Wij gaan het in ieder geval niet riskeren en rijden met onze eigen auto.

Karine
17-12-2017
 Meld misbruik22-5-2015 16:35:03

Wat Britt zegt klopt volledig. Kennissen van ons ook hen laten rijden met een auto van een oldtimerclub en een zware boete gekregen omdat je daar geen personen mag mee vervoeren. Zelfs gratis mag het ook niet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...