Terug naar overzicht
heyons misboekje staat nog op onze pc,als je dit wenst vraag ik mijn gommetje om via mail ofzo je door te sturen. Ik zou het anders doen maar ik en de pc.....Geen goede vrienden laat maar iets weten wij hadden het geluk dat onze pastoor ons zeker 50boekjes had meegeven grtjes sofie
hey
ons misboekje staat nog op onze pc,als je dit wenst vraag ik mijn gommetje om via mail ofzo je door te sturen. Ik zou het anders doen maar ik en de pc.....
Geen goede vrienden laat maar iets weten wij hadden het geluk dat onze pastoor ons zeker 50boekjes had meegeven
grtjes sofie
Ja geen probleem, kun je wel je e-mail adres doorsturen?
Ik wil het onze ook wel doorsturen.Ik heb ook een document waarin de opbouw van een misboekje staat en echt ook wel een heel pak teksten om uit te kiezen (keuze uit de klassieke dingen en ook wel wat 'hippere', in zover dat kan natuurlijk :-D).Gekregen van 'de nonkel' pastoor van de wederhelft.Als je je mailadres geeft wil ik het ook gerust doorsturen.GrtzLizzy
Ik heb ook wel interesse in de digitale boekjes als jullie het zien zitten om deze ook naar mij door te sturen? Mijn e-mailadres is sanne-stijn@hotmail.comBedankt!GroetjesSanne
Ik ben ook wel geïnteresseerd! Inerobben@gmail.com
SorryMijn email: kimberley.audenaert@live.beSuper bedankt alvast!
Onderaan de pagina staat een PDF-file met ons boekje https://sites.google.com/site/jolienenbrecht/misboekje
wie wil mag ook altijd naar mij mailen: desmet_karen@yahoo.comBedankt al :-)
Hey jolien,Ik krijg de pdf niet geopend...
Als je echt een goede hulp wil bij het opstellen van je misboekje en ook extra tips en zo, zeker boekje bestellen van www.misboekjemaken.be en voor tekstjes kan je volgen op www.facebook.com/misboekje. Heel handig!
Wauw Jolien, jij hebt er ook een prachtige site van gemaakt!!Ik heb eens een vraagje, waar heb jij uw gastenboek gevonden? Ik vind die echt geweldig om te gebruiken voor de Photobooth!
Hey Brenda,Ik heb het gastenboek zelf gemaakt met Kruidvat Fotoservice (Het is dus eigenlijk een fotoboek )
Oké super!! Misschien kan ik mij daar ook aan wagen ;-)
Met wat vertraging: maar normaal is het pakketje verstuurd naar iedereen die het hierboven gevraagd heeft ;)!Véél succes ermee!
Zouden jullie het zien zitten om het ook naar mij door te sturen?indhia_vandekinderen@hotmail.com Alvast bedankt!
Dag Lizzy, zou je zo vriendelijk willen zijn dit ook naar mij te mailen aub?Alvast van harte bedankt!!liesje_hoet@msn.com
Dag LizzyMomenteel ben ik ook op zoek naar leuke teksten. Zou je mij ook even het bestandje willen doormailen?Alvast bedankt!renders.sarah1@gmail.com
Hallo allemaal!Wie het ziet zitten mag het ook even mailen naar sophie_fougnies@msn.com.Alvast bedankt!Groetjes, sophie