Terug naar overzicht
dik in orde! goede kwaliteit, aanpassingen naar persoonlijke voorkeur mogelijk, snelle levering,... niets dan goeds!
Wij krijgen de onze morgen dus ben benieuwd ;-) onze eerste proefdruk was in orde maar bij onze tweede proefdruk was er op de voorkant een witrand zichtbaar (normaal zou onze voorkant volledig bedekt zijn met onze foto).Omdat het een proefdruk is vond ik het niet zo erg, maar ik heb heb wel gemaild. Ze zeiden dat als we de bestelling deden we nog eens een extra mail moesten sturen zodat ze er aandacht aan konden besteden. Dat hebben we ook gedaan dus ik ben benieuwd hoe ze er morgen zullen uitzien :-)Ik laat je morgen iets weten :-D
Heel tevreden en niets dan positieve reacties gekregen!
we hebben een mooie kaart gevonden op die site maar ons thema is wit & rood..kun je dat dan ook aanpassen de kleuren of niet? (ps laptop kapot en op de tablet kunnen we da niet maken :D )
je kan dat altijd testen als je een account maakt. wat je online maakt, kost niets
We hebben vandaag onze uitnodigingen ontvangen en ze zijn echt super!! Echt zoals we het voor ogen hadden.Goede kwaliteit! We zijn echt tevreden :-)