TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debby
20-6-2015
|
30-4-2015 11:21:12
Hoi,
Leuk dat je binnenkort kan gaan zien voor je trouwkleed :)
Ik ben ook eens een kijkje gaan nemen bij Harry in Aarschot omdat ik er kort bij woon, en uiteindelijk zijn de trouwjurken die ze er hebben wel nog leuk. Ze hebben binnen veel keuze en toch wel moderner dan de vitrine zou doen denken. Met een beetje zoeken en passen vind je er misschien wel je smaak. Een van de kleedjes dat ik er gepast had, vond ik een kanshebber en de prijs viel ook goed mee! Tot daar het positieve nieuws...
Ik had ook nog andere winkels bezocht en twijfelde tussen een kleed bij Maxime's Couture (ook in Aarschot) en het kleed bij Harry. Ik wilde dan later die week beide jurken nog eens gaan passen. Toen ik opnieuw bij Harry aankwam, bleek dat de vrouw (waarbij ik de jurken gepast had) niet aanwezig was, en ook geen van de verkoopsters die er werken. Enkel Harry (oude man) was er, en hij was echt onvriendelijk, ik leek niet gewenst. Hij wist wel dat zijn vrouw eerder de week een kleed had weggehangen en haalde dat voor mij. Toen ik vroeg of ik het kleed nog eens kon passen, mocht dit niet van hem! Hij zei dat dit enkel kon als ik het kleed ook effectief zou kopen. Ik legde uit dat ik nog twijfelde en nog eens wou passen om erna te beslissen, maar hij hield vol en ik mocht dus niet passen. Keuze was dus snel gemaakt, winkel uit en ik kom daar nooit meer... Als je dus vriendelijke en goede service wilt, zou ik zeker niet voor Harry kiezen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor het kleed bij Maxime's Couture, ben er nog steeds heel overtuigd van, en vriendelijke service. Maandag eerste pas :)
Succes met de zoektocht! Debby
|
|
Annelies
17-7-2015
|
30-4-2015 14:21:56
Hoi, Ook ik ben op mijn zoektocht bij Harry langs geweest (ook omdat ik in de buurt woon ) Ik had er helemaal geen goed gevoel bij, ik kreeg direct van de verkoopster te horen dat ze geen kleed voor mij had. Ik mocht wel even rondkijken maar ook ik heb niets mogen passen. Uiteindelijk heb ik mijn kleed ook bij Maxime's Couture gekocht, heel vriendelijk en behulpzaam. Ga zeker daar ook eens langs.
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Annelies
|
|
Hugo
|
30-4-2015 14:44:40
Hallo, Bedankt voor jullie ervaringen. Ik denk dat ik Harry ga overslaan in mijn zoektocht. In een winkel waar ze onvriendelijk zijn of waar je niets kan passen heb ik niets te zoeken. (wel spijtig voor men moeder natuurlijk ) Ik ga wel zeker eens Maxime's Couture langs. Sarah
|
|
Annelies
17-7-2015
|
4-5-2015 12:10:30
Veel succes, ik weet zeker dat je jouw droomkleed gaat vinden!!!geniet ervan !
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|