Terug naar overzicht
Heel herkenbaar bij mij. Het is hier nog meer dan een jaar en vind dat ook Ontzettend gek om nu al dingen vast te leggen en te betalen.
De eerste storting was hier ook spannend hoor! Ineens is het echt, ga je definitieve beslissingen nemen, (en het feit dat het over een pak geld gaat, ook al bij dat allereerste voorschot helpt natuurlijk niet :p).Maar het is gezonde spanning! Al de volgende beslissingen en stortingen zullen wel makkelijker worden, omdat je dan vollop in je beslissing zit en helemaal meegetrokken word :)
Veronique dit is superherkenbaar!! Dit had ik ook toen alles plots officieel zou worden en ik zal meer zeggen ik heb het af en toe nog dat ik denk amaai zoveel geld uitgeven voor 1 dag , we hadden daar dit en dat mee kunnen doen. Aan de andere kant beeld ik mij en mijn toekomstige samen met vrienden en familie dan in op onze grote dag en weet ik dat dit idd een goeie keuze is en dat dit een kost is die je maar eenmaal in je leven zal maken dus doen we het dan in 1 keer ook goed!!veel succes bij de voorbereiding
Veronique dit is superherkenbaar!! Dit had ik ook toen alles plots officieel zou worden en ik zal meer zeggen ik heb het af en toe nog dat ik denk amaai zoveel geld uitgeven voor 1 dag , we hadden daar dit en dat mee kunnen doen. Aan de andere kant beeld ik mij en mijn toekomstige samen met vrienden en familie dan in op onze grote dag en weet ik dat dit idd een goeie keuze is en dat dit een kost is die je maar eenmaal in je leven zal maken dus doen we het dan in 1 keer ook goed!!
veel succes bij de voorbereiding
Heel herkenbaar!! Was bij mij ook zo, heb er een heel weekend ambetant van gelopen. Het angstzweet is me vaak uitgebroken maar uiteindelijk is het zo'n 'bevrijding' als je dan toch overschrijft. Vanaf dan wordt het écht alleen maar plezanter :-) Veel succes!!
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Mijn belofte heb ik gebroken....nog steeds niets gestort! Maar ik geraak meer en meer overtuigd! 😃Want net zoals Lindsey zegt denk ik dan ook aan hoe onze dag er gaat uitzien tussen al mij familie en vrienden! En dat zou ik voor geen geld willen missen!
Zoals van een duikplank springen: ogen dicht en op "overschrijven" duwen :-)