TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evelien
20-2-2016
|
1-5-2015 22:06:55
Hoi Nele,
Dat is nu toevallig, Ik heb ons trouwfeest daar vastgelegd se!! volgend jaar in februari gaan we daar een feestje bouwen. Aangezien wij meer een trouwfuif willen, is dit dus de ideale locatie daarvoor. En het is ook nostalgie, aangezien ik daar vroeger tot de vroege uurtjes uitging Ik heb daar al veel positieve reacties van gehoord, en een vriendin van mij is daar al naar een trouwfuif van geweest, en die vond het een SUPERfeest!!! Dus.... ik volg dit item ff mee verder op, benieuwd naar nog andere reaties Grtjes Evelien
|
|
peter
20-8-2016
|
1-8-2015 18:59:46
Wij gaan maandag kijken naar de zaal en eigenaar zou dan meer uitleg geven over drankenformules en eetmogenlijkheden. Wij zijn heel benieuwd aangezien wij geen traditioneel trouwfeest willen, maar een goede party . Evelien heb jij nig wat meer info voor ons (richtprijzen, klantvriendelijkheid,..) anders horen we het maandag wel.
Gr Peter
|
|
evelien
20-2-2016
|
6-8-2015 21:32:22
Hoi peter, sorry, lees je berichtje nu pas :( ik mag je vertellen dat ik" op en top" tevreden ben over over de samenwerking met den Benny! wij hebben wel een externe traiteur genomen, en dat is allemaal geen enkel probleem. elke vraag die ik per mail verstuur heb ik binnen de dag beantwoord terug gekregen. welke vragen heb je nog ? ik wil je zeker nog wat extra info geven als ik kan helpen ;) grjts
|
|
priscilla
31-7-2010
|
7-9-2015 21:01:00
Hoi,
Wij zijn ook aan het zoeken naar een zaal aan de kanten van Olen en omstreken voor een trouwfuif... Wat is de prijs van de cobra deluxe ☺️
|
|
evelien
20-2-2016
|
11-9-2015 19:56:17
Hoi Priscilla, \\\\ de prijs van de cobra is met bediening in en is een zaal vanaf 100 personen. ik dacht iets rond een 750€ voor 7uren en dan per uur langer een meerprijs naargelang welke drankformule je pakt. Anders moet je maar eens naar daar mailen, je krijgt dan redelijk snel een antwoord terug. Mvg Evelien
|
|
priscilla
31-7-2010
|
20-9-2015 14:43:23
Hey evelien,
Seg vraagje om hoelaat gaan jullie jullie feest laten beginnen? Wij zijn daarjuist naar de cobra geweest en vinden het concept en prijs redelijk tot het na de 7 uurtjes dat het duurt gaat... Dan komt er wel ineens veel bij he :-/ als we om 8 u beginne moete we al hopen dat het feest om 3 uur gedaan is 😂
|
|
evelien
20-2-2016
|
9-10-2015 8:53:52
hoi priscilla,
ja dat is idd prijziger dan... daarom hebben we maar een extra uurtje bijgeboekt... 8u ipv 7u. omdat het geen klassiek trouwfeest is, waar men ongeveer tot 23u moet tafelen en waar het dansen nadien begint. Maar dat het een uurtje na aankomst al de openingsdans is. wij beginnen ons feest om 18u, om 19uur onze openingsdans en dan nadien is het lopend buffet met het dansfeest erbij! tot 2u in de ochtend.... je moet ns een keertje tellen, hoeveel uurtjes je eigenlijk danst op een trouwfeest... van 23u tot 03u? dat zijn 4u en bij ons zou dat dan zijn van 19u tot 02u... 7uurtjes dus.... dat is ieder zijn voorkeur natuurlijk, maar voor ons is dit wel genoeg denk. hopelijk heb ik je iets verder geholpen; Grtjes Evelien
|
|
peter
20-8-2016
|
24-2-2016 10:42:11
Hey Evelien, jullie hebben je trouwfeest ondertussen achter de rug? Proficiat in ieder geval :) Hoe is het verlopen in de cobra? Ben benieuwd.
|
|
Natalie
1-7-2017
|
6-12-2016 22:20:20
Wij geven ook volgend jaar ons feest in cobra delux. Wij zijn er nog niet goed uit voor daar een hapjes buget te pakken of een externe traiteur.. Heeft er iemand een idee hoe de zaal er uitziet met een trouwfeest? Toen wij waren gaan kijken was het weekend ervoor een fuif geweest dus de zaal was kaal en kon mij het moeilijk voorstellen hoe het er met een trouw uitziet....
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|