Terug naar overzicht
All of you - John Legend
Wij hadden ook All of me van John Legend.Op voorhand twee uurtjes geoefend samen met iemand.Heel leuke reacties gekregen op onze openingsdans
Wij hadden ook All of me van John Legend.
Op voorhand twee uurtjes geoefend samen met iemand.
Heel leuke reacties gekregen op onze openingsdans
Jasmien: hebben jullie geoefend met iemand dat jullie kennen dan?
Dat was via via. Mijn nicht was 3 maanden eerder getrouwd. Je zag dat ze geoefend hadden, zonder dat het geforceerd over kwam of dat het er over ging. Wij hebben dan met dezelfde persoon iets in elkaar gestoken. Mijn man zag er wat tegenop en daarmee dacht ik dat het niet slecht zou zijn om op voorhand te oefenen.
Onze openingsdans is Lucie Silvas - Nothing Else Matters. Wij volgen hiervoor dansles. Nu al twee keer geweest en nog 1 x te gaan. Dan kennen we onze volledige dans. We doen dit omdat we helemaal niet kunnen dansen met elkaar :)
wij gaan voor true companion van marc cohn
Als je er tegen opziet, neem dan zeker een slow die je vertrouwd klinkt. Spreek eventueel ook af met je DJ dat hij de track niet volledig uitspeelt, maar wat sneller de tweede opener met de ouders aankondigt of... mogelijkheden genoeg.
Wij hebben gekozen voor I won't give up van Jason Mraz. En ik zou dat zeker oefenen! We hadden als 2de optie ook nog A Whole New World van de Disney film Alladin en ik weet niet waarom maar daar konden wij echt niet op dansen.
wij hebben ook Nothing else mathers maar dan de originele van Metallica
Wij hebben Tales as old as time... :) Aangezien mijn partner echt geen danser is, had hij als verrassing iemand geregeld die ons een beetje op weg heeft geholpen met variatie in danspassen, zodat het geen "tegeldans" wordt... We zijn twee keer samengekomen, en oefenen soms thuis eventjes... maar allesinds geen dans met vaste choreografie voor ons. We freestylen er wel op los ;)
Bij ons wordt het heel waarschijnlijk Bleeding Love van Tom Dice. Ik dacht ook om dansles te volgen om er toch iets speciaal van te maken maar mijn husbie to be staat daar precies nie echt voor te springen.
Wij gaan een eigen mix in elkaar steken waarschijnlijk.. We zijn niet echt slowers dus we maken het iets grappiger en gewaagder :p mijn vriend heeft wel echt gevoel voor ritme maar we oefenen waarschijnlijk wel thuis wat toffe pasjes die het nog grappiger zullen maken :D Zo hebben we bv casanova en "black and yellow" (waar we dan Elien en Jelle van maken) :p best wel grappig dus
Wij hebben voor een wals gekozen: Come away with me van Norah Jones. Maar we gaan die wel wat 'losser' dansen (een wals is van nature vrij strak) en we gaan het nummer ook inkorten, want anders wordt het toch maar saai he!
Wij hebben Yellow van Coldplay (akoestische versie). Wij volgen zelf al een tweetal jaren dansles, dus de verwachtingen zijn hooggespannen :). We hebben nu al een uurtje dansles erop zitten, donderdag nog een uurtje en dan zouden we de hele dans moeten "kennen". Dan is het thuis nog oefenen en bij de leraars nog eens gaan oefenen, om het er goed in te krijgen :).
A drop in the ocean - Ron Pope (versie met wat meer achtergrondmuziek)Hier eens thuis gedanst op een aantal liedjes en gekeken wat ons het best lag. Onze hond bleef mooi zitten staren bij dit lied en liep bij de andere gewoon weer weg. 't Was een voorteken
Wij hebben ook Nothing else matters van Metallica, is al van bij het begin 'ons' liedjes :-)vanaf volgende maand een paar lessen om onze dans ineen te steken, we hebben 3 jaar ballroom gevolgd, dus mensen verwachten wel 'iets' van ons.. spannend :-D
Hier zal het You are not alone van mj worden:-)