Terug naar overzicht
ik denk dat toch ook wel! ik zei vandaag nog tegen mijne toekomstige man dat de meeste gasten zich misschien al gaan vervelen na drie slows. misschien moeten we meteen na de openingsdans een Dance nummer draaien zodat iedereen in gang geraakt ..
Of halverwege een lied wisselen/vermenigvuldigen.Dan heb je maar 2 slows maar in die 2e slow kan je eigenlijk zoveel en zo snel wissen als je zelf wilt.
zo hebben wij dat ook geregeld om na ons openingsdans dadelijk dance nummers te draaien , ikzelf heb geen papa meer en zie het niet zitten om met mijn schoonpapa te dansen ook omdat mijn mama niet graag met ander mannen danst.
Uiteindelijk gaat het op dat moment om wat jij wilt. Mensen blijven toch niet kijken naar een paar dansende mensen. Dus als jij graag wil slowen met zowel je vader als je schoonvader, moet je dat zeker doen! Het feest komt wel op gang op één of andere manier. Zelf weet ik nog niet hoe ik het ga doen. Ik wil heel graag met mijn vader dansen en wil tijdens de slow genieten van het moment met mijn vader. Aan de andere kant wil ik mijn schoonvader niet kwetsen door niet te dansen met hem... Achja! Ik heb nog een jaar de tijd om na te denken.