Terug naar overzicht
Hè hallo wij wouden daar ook heel graag ons feest houden maar onze datum was niet vrij dus keken wij verder. Nu hebben wij een zaal gevonden en ineens belden ze ons om te zeggen dat er toch plaats was. Helaas voor hun te laat, wij zeiden dat we al een zaal hadden en vroegen de welke. Toen we ar zeiden zeiden ze dat dat een top locatie is met ook heel lekker eten en dat weten wij zelf ook wel want ondertussen zijn we er al 3 x gaan eten. Ik weet dat hun zalen gewoon af zijn en een vriendin van mij had dit jaar haar personeel feest daar en vroeg haar Hoe het geweest was. In een woord super tof en heel mooi en vooral het eten was er ook heel lekker. Ik zou me niet te veel zorgen maken maar weet dat ze wel maar vanaf 2014 open zijn. En anders als ze kan moet ze dat proefdier nog eens doen. Ik weet dat mijn vriendin het er super lekker vond. Succes.
Hoi Sig,Wij trouwen ook in Watt17 en waren ook aanwezig op het proefdiner. Ik vond het proefdiner wel goed? Wat was er precies dat zij niet okee vonden?Wij zouden sowieso wel kiezen voor ander eten qua buffet dan hetgeen dat nu werd aangeboden.. Ook voor een andere opstelling van de eetstandjes enzo, maar dat kan je allemaal zelf kiezen he.Maar van Taste Catering heb ik alleen nog maar heel goede dingen gehoord.En de locatie op zich is ook prachtig he!
Dag Ella, dank voor de respons. Over het algemeen vond ze het eten teleurstellend: vooral de aperitiefhapjes en het dessertbuffet. Voorgerecht was ok en vlees en patatjes ook. Ze had vooral ook andere verwachtingen van het life cooking gedeelte. Tenslotte werd er gewerkt met Bain maries. Voor de trouw kiezen ze voor een Italiaanse formule, maar de schrik zit er wat in dat dat nu ook zal tegen vallen. En tenslotte kost het toch geld genoeg, zodus is het normaal dat ze ook willen dat het goed is. Momenteel is ze er wat ongerust in omdat het proefdiner voor haar en haar gezelschap tegen viel. En het diner is net iets waar ze belang aan hecht, ze wilt dat de gasten het goed hebben. Dus ik begrijp haar bezorgdheid wel ergens. Vandaar dat ik langs deze weg wat info wou bekomen.
PS: Wat niet weg neemt dat ik blij ben dat jullie ervaring positief was zodat jullie er met een gerust hart naar kunnen uitkijken. Grtjs
Ja ik begrijp hun opmerkingen wel, voor die bain-marie toestanden zijn wij zelf ook niet zo. Dus ik ga dat gewoon zeker vermelden dat we het niet zus en zo willen. Ik merk wel dat ze daar voor open staan hoor, ik denk dat ze het gewoon eerlijk moet zeggen dat ze het anders verwacht hadden. (wij gaan waarschijnlijk voor sushi / wok / paella, maar is nog niet zeker, bij ons is het nog wel even ;-) )Van het dessertbuffet waren wij ook niet zo fan, zo een chocoladefondue en papieren bordjes is ook niet wat wij in gedachten hadden. Wij gaan bv voorstellen om a la minute sabayon te kloppen, en eventueel mini-pannenkoekjes laten bakken.Ik denk dus: gewoon heel duidelijk zijn wat je wel en niet wil en daar houden ze dan wel rekening mee.Wanneer trouwen zij er?
Hoe is het geweest? :)