Terug naar overzicht
Wij trouwen in juni. Alleen maar voor het gemeentehuis niet voor kerk. Nu we zouden de ringen willen afgeven in gemeentehuis. Is dit van toepassing of niet? Ben eigenlijk nog nooit naar een andere trouw geweest waar da ze alleen maar naar het gemeentehuis gingen. Dus weet echt niet of ze de ringen hier ook kunnen afgeven? Iemand ervaring mee ?
Bij ons vroegen ze toen we de wettelijke trouw gingen regelen of er al dan niet ringen waren. Het wordt dus gedaan hoor :).
Ik ben naar een trouw geweest en daar gaven ze de ringen in het gemeentehuis omdat het koppel ook niet voor de kerk wouden trouwen. Wij trouwen ook alleen maar voor het gemeentehuis. Ik wou geen kerkdienst. ☺
Bij ons hetzelfde. Bij de ondertrouw konden we aankruisen dat we ringen wensen uit te wisselen.
Hier ook ringen op het gemeentehuis.Dit werd inderdaad ook bij ons tijdens ondertrouw gevraagd.
Wij trouwen ook enkel voor de wet en onze ringen worden in het gemeentehuis gegeven. Ze vroegen dit op het moment dat we onze huwelijksaangifte gingen doen.
Ik zou het eigenlijk nogal vreemd vinden dat er geen ringen worden uitgewisseld... Niet?
Haha. Nu valt mijn frank ineens dat er bij onze wettelijke trouw nog geen ringen waren, dus we hebben er ook geen uitgewisseld Maaaaarrrr, die wettelijke trouw heeft nooit aangevoeld als mijn trouwdag. Die komt er volgende week, ook al zijn we al 2 jaar getrouwd en dragen we al 2 jaar onze ring.Maar als dat dus effectief je enige trouwdag is: DOEN !