Terug naar overzicht
Beste Kim & Timmy Proficiat met jullie trouwplannen. Als professioneel weddingplanner/stylist kan ik de styling/aankleding van jullie feestlocatie verzorgen voor jullie.Verder kan ik jullie ook in contact brengen met enkele zeer goede professionele DJ's.Bekijk zeker de mogelijkheden eens op mijn website: www.allegebeure.be Indien jullie graag meer info wensen of een vrijblijvend kennismakingsgesprek bij jullie thuis, stuur gerust een mailtje naar allegebeure@skynet.be Vriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Vraag advies in de zaal zelf. Sommigen staan ervoor open, anderen niet. Bij bepaalde zalen duwen ze je in de richting van hun vaste DJ('s) waarmee ze samenwerken, bij anderen weer niet. En tot slot is het handig om je regio te vermelden. Een DJ uit Limburg is misschien minder geneigd om naar Blankenberge te rijden of andersom. Succes!
Een standaard feestzaal zal niet vlug geneigd zijn, je hun decor te laten wijzigen.Indien je echter een zaal huurt, kun je de wanden aankleden met (google afbeeldingen) "pipe - drape" en "uplighting".Te huur bij de betere verhuur-geluid-licht.Wijzelf hanteren een aankleding uitsluitend op de dansvloer.https://www.youtube.com/watch?v=EO-Mx_kjaCE mvg
Oeps. Vergeten te melden. De zaal is in Heusden-Zolder.Wij hebben gekozen om een zaal te huren van een ontmoetingscentrum.Is een grote zaal van 500m2 en kan wat aankleding gebruiken.In de zaal mogen we zowat alles doen wat we willen qua aankleding en ook qua dj.
Deze zaal heeft hoogstwaarschijnlijk neo/TL- verlichting.Daarom onbruikbaar tijdens het dansfeest en moet gedimd worden, indien je deze lelijke verlichting wilt vermijden.Concreet zul je best je DJ dit moeten melden, zodoende kan hij voor extra licht zorgen, wil je niet dat er heel donkere hoekjes ontstaan.Een grote zaal opfleuren of bijwerken, is leuk maar heeft ook zijn kostprijs natuurlijk, waarbij je dan misschien beter in 1ste instantie voor een standaard feestzaal koos.Hou het misschien bij louter wat uplighting om je budget te sparen.mvg
DJ WiMiX 0498/36.34.56