Terug naar overzicht
Super voorbereiding Jolien! Dat kan alleen een prachtig feest worden. Geniet van de laatste afteldagen en de immense luefde op jullie dag! Liefs, Rebecca
Hoi Jolien ik kon er niet aan weerstaan en ben gaan piepen op jullie trouwsite :-) Wat heb je dit prachtig gemaakt! Ik ben ervan overtuigd dat het een droomhuwelijk zal worden. Ik duim alvast mee voor stralend weer en wens jullie alvast een verder super gelukkig leven samen toe :-)groetjes,Bianca
Ik heb jullie altijd gevold; dus ik zeg; VEEL PLEZIER!!!! :-)
Dank je wel, dames
Waaw Jolien. Echt heel knap. Jullie dag gaat geweldig zijn, daar ben ik zeker van. Weer of geen weer. Het is echt af. Geniet ervan!😊
Hey Jolien, nog 10 keer slapen !! ;-) De zenuwen beginnen hier toch ook stillekes aan toe te nemen hoor. We zijn helemaal klaar met de voorbereidingen, en ik vind het soms heel vreemd dat ik niets meer om handen heb... dan begin ik het hele rijtje weer af te lopen om zeker te zijn dat we niets vergeten zijn... om zot van te worden ! ;-) Vorige week nog een kleine crisis door familiale omstandigheden bij mijn vriendin die mijn kapster aan huis zou zijn de 15e... ik voelde de grond onder mijn voeten daveren... mijn draaiboek was net af, ik was de rust zelve, en plots dreigde alles in het honderd te lopen... Maar gelukkig kon mijn vaste kapster nog, én ook haar visagiste. Dus oef... even planning aanpassen en extra mensen optrommelen, maar het komt goed. Het budget is toch al lang om zeep... dit kan er nog wel bij :D ;) En mijn vriendin gaat, als ze kan, mee naar mijn kapper als mijn rechterhand. Eind goed al goed. :) Alleen die weersvoorspellingen... das iets wat we helaas niet kunnen controleren he... :/Wij wachten tot woensdagochtend, en als het dan nog zo blijft dat ze regen geven, dan rij ik naar de Blokker achter paraplu's !! ;-) Heb er daar hele toffe doorschijnende zien hangen. Met een rood handvat en rode hartjes op het scherm... Het zou jammer zijn mochten we ze nodig hebben, zeker ook voor de foto's (we hebben geen binnenlocatie...) maar we gaan het niet aan ons hart laten komen he. Zoals daarstraks nog iemand tegen mij zei "of het nu regent of niet, voor jullie wordt het ongetwijfeld een zonnige dag!" :) Deze week ga ik alleen nog foto's maken voor mijn tafel-dek-team, zodat ze weten wat waar moet komen... kwestie van toch nog iets te doen... ;) Geniet nog van jullie laatste aftel-dagen he !! En op tijd ademhalen... schijnt dat da helpt om rustig te blijven ;-)
Het weer checken, das inderdaad niet goed, vooral omdat elke dag anders is en we ok al rampscenario's hebben zien passeren. maar goed, verder ook hier geen stress, alles is in orde, alles is geregeld :) enkel maandag het kleed ophalen bij ons mama en dan zijn we helemaal klaar om te trouwen :)