TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
rita 29 08 2015
|
7-5-2015 11:15:57
Dat is helemaal niet erg binnen enkele dagen is hij dat toch vergeten hoe het jurk er uit zag tot jullie gaan trouwen .mijn verloofde heeft mijn jurk ook al gezien en eigenlijk is dat maar een gezegde van heel vroeger dat de man het jurk niet mag zien. Heb de laatste tijd op TLC tv gezien met my wedding dress dat er veel toekomstige mannen met hun verloofde mee gaan kijken naar een trouwjurk .
|
|
Kelly
11-7-2015
|
7-5-2015 11:37:12
De toekomstige is hier mee het kleed gaan kiezen .... Maar ik kan mij voorstellen dat als jullie dat niet hadden gewild dat deze ervaring nu niet leuk is maar inderdaad, binnen enkele tijd is hij dat vergeten. De verloofde kan zich nog maar vaag voortellen hoe de jurk eruit zag en ook mijn papa is details vergeten. Op de grote dag ga jij er nog steeds schitterend voor hem uitzien.
|
|
Sandra
22-8-2015
|
7-5-2015 11:39:41
Heel jammer dat dit gebeurt is maar ik kan Rita alleen maar bijtreden. Waar ik mijn kleed gekocht heb zeiden de verkoopsters mij dat er al heel veel bruidjes komen met hun aanstaande en samen het kleed kiezen. Ik wil ook niet dat mijn aanstaande mijn kleed ziet en probeer angstvallig mijn foto's ook verborgen te houden maar moest hij het nu toch zien dan zou ik dat niet zo heel erg vinden,alleen zou ik het jammer vinden dat het verrassingseffect weg is. Ik twijfel nu heel hard omdat mijn aanstaande zeker geen wit kleed wou zien bij mij.Het is een witte bustier met een smalle lange licht blauwe rok. Ook heel moeilijk voor hem om het bruidsboeket te kiezen,want ik wil er toch wel blauw in verwerkt zien en zeker geen rood want dat past niet bij mijn kleed. Dus heb ik de smoes gebruikt dat ik de spreuk,Something old,something new,something borrowt,something blue wil toepassen. Het komt allemaal goed meid,dat zullen nu ook wel een beetje de zenuwen zijn die jullie parten spelen.
|
|
Inge
7-8-2015
|
7-5-2015 16:04:31
Kan je hem niet wijsmaken dat dat een ander was dat je gepast had? Of is het daar al te laat voor? Indien te laat, ik sluit me sowieso aan bij de vorige dames. Het is jammer, maar ongeluk zal het niet bieden hoor. Dat bijgeloof stamt uit de Middeleeuwen. Een bruidegom mocht de bruid nog niet zien, omdat hij anders misschien af zou zien van het huwelijk (dat gearrangeerd was door de ouders). Gelukkig heeft ie je nu wel al gezien en is ie nog niet gaan lopen :D Geen ongeluk dus :) En helemaal opgemaakt en live zal het toch nog een verrassing zijn. Geniet ervan!
|
|
Elke
7-6-2014
|
7-5-2015 17:04:12
Ben vandaag binnen een maand 1j gelukkig getrouwd en mijn man had ook kleed gezien en alles dik in orde zenne Ik wou dat hij het zag dan wist ik of ik goed gekozen had en kon ik desnoods nog verwisselen.
|
|
Kathleen
13-8-2016
|
7-5-2015 18:25:06
Yep, mijn husbie to be vergezelt me ook naar de bruidswinkels en geeft zijn mening. Ik zou het niet anders willen. Ik hoop dat je hem van zijn bijgeloof kan afhelpen.
|
|
cindy
8-8-2015
|
7-5-2015 19:13:20
Een kleed nu zo zien op foto als je het aan hebt of op de dag zelf van jullie troyw is toch nog iets magischer en speciale. Dan word je die dag omgetoverd als een echte prinses en word je in de watten gelegd. Je haren die gedaan worden jouw make up en de aangepaste trouwschoenen en jouw trouw juwelen. Hij zal maar een klein detail hebben kunnen zien van je kleed op foto maar hij zal pas glunderen als je op en top mooi bent aangekleed en opgedoft bent voor jullie trouw. Dus take it easy. X
|
|
Jolien
15-5-2015
|
7-5-2015 20:09:33
Toon hem een hele reeks met trouwkleedjes, wie weet vergeet hij dan hoe die van jou er uit zag?
Mijn man heeft ook al verschillende keren het kleed gezien (op internet, of bij mij op foto). Hihi. Ik kan echt niets geheim houden! Maar ik moet hem niet vragen hoe het er precies uit zag hoor... Die weet dat niet meer, denk ik. Omdat het altijd fracties van seconden zijn hé
|
|
Bianca
13-8-2016
|
7-5-2015 22:49:19
Hier eigenlijk hetzelfde..Ik ben het kleed gaan kiezen en nadien heb ik mijn ventje de foto's getoond die tijdens de pasbeurt zijn genomen en hij vond het mooi. Indien ik in een (witte) pyjama zou hebben geposeerd, was het ook mooi geweest. Of hij nu nog echt weet hoe de jurk eruit ziet...betwijfel het ;) maar ik kan begrijpen dat als je hier een geloof aan hecht, het nu echt niet zo leuk moet aanvoelen. Echter gaat het toch nog zoveel anders zijn op de grote dag zelf en zal je zo hard stralen in de jurk, waardoor zal blijken dat de angst van dit bijgeloof voor niets nodig is geweest :-)
|
|
evy
20-5-2016
|
8-5-2015 14:11:33
Marie! Ik ben mee geweest toen ge uw kleed hebt ge kozen... als in: ik heb dat in het echt gezien en ik weet het zelfs al niet meer helemaal hoe het eruit ziet. De dag zelf wordt sowieso opnieuw spannend! You'll see. Maak u eerst maar zorgen over uw vrijgezellenfeest morgen ;-) Mhihihihihi
|
|
Marijke
6-6-2015
|
10-5-2015 19:34:29
Hey iedereen, merci voor de leuke reacties allemaal! Intussen is er nu enkele dagen over gegaan en zijn we er beiden toch al wat meer over :) Leuk is het nog altijd niet en het echte verrassingseffect zal weg zijn (qua soort kleed dan) maar inderdaad, de dag zelf zal hij zich misschien niet al te veel meer kunnen herinneren.
@Evy: vrijgezellen was top :D
|
|
cindy
8-8-2015
|
11-5-2015 0:44:28
Hè marijke , een vraag wat hebben ze met jouw vrijgezellenavond of avond gedaan? Ik heb de mijn 18 julli maar niemand die iets zegt. Ik weet ook niet wie er gaat komen. Heb enkel een brief gehad met hoelaat ze me komen afhalen en wat ik moet meenemen. Geniet nog verder van de voorbereidingen en natuurlijk ook van jouw dag want lang is het niet meer. Groetjes cindy
|
|
Marijke
6-6-2015
|
11-5-2015 16:33:19
Dag Cindy, eerst gaan brunchen, dan moest ik me verkleden (engelvleugels en duivelsoortjes), daarna langs de Grote Markt en winkelstraat. Dan naar vriendinnen thuis voor retro workshop (haar en make-up) -> was superleuk! Daarna kreeg ik een mand vol cadeautjes van m'n vriendinnen en moest ik raden van wie het kwam. Daarna ontzettend lekker gaan eten, nog een opdrachtje en daarna naar cocktailbar en uit geweest. Ik wist op voorhand ook van niets, is spannend hé! Maar het was echt TOP!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|