Terug naar overzicht
Liefste medebruidjes,
Wie o wie kan mij helpen om aan contactinformatie voor Ferme de Wahenge in Beauvechain te graken? Emailadres, telefoonnummer, ...? Alles is welkom! Op internet is er helaas niet veel te vinden...
Eeuwige dankbaarheid voor wie mij kan verder helpen :-)
Beste Laura Proficiat met de trouwplannen.Blijkbaar verhuren de eigenaars van Ferme de Wahenge hun locatie voor feesten enkel aan kennissen vandaar dat je er weinig van vind op het internet.Ik kan eventueel eens informeren voor de gegevens bij een cateringbedrijf waarvan ik weet dat ze daar ooit een feest verzorgd hebben.Als ik meer gegevens heb stuur ik ze jullie door in een privé bericht.Vriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Laura,Wij zijn er vorig jaar getrouwd.Eigenaar is vooral via mail bereikbaar: depenaranda.philippe@skynet.beZijn telefoonnummer heb ik even niet bij de hand, maar kan ik je ook bezorgen.Zaal mag maar enkele keren per jaar verhuurd worden (Vlarem...) en dus enkel maar van mei tot oktober door de koude.Hij is lang op voorhand bezet, dus hopelijk heb je nog tijd...Succes
Hoi Annemie, heel erg bedankt!! Ik ga het zeker eens proberen via dat emailadres van jou :-) Hopelijk is het inderdaad nog niet te laat...