Terug naar overzicht
Je vergelijkt de Commanderie (Huis Van Wonterghem) in Kuurne met het Gravenhof (met a) www.gravenhof.com/ in Torhout-Wijnendaele? Er zijn nog andere zalen 'Graevenhof' (met ae) in het Vlaamse land...Ik heb regelmatige ervaring met beide zalen van het Gravenhof te Torhout. De uitbaatster Stéphanie zet zich erg in voor een goede klantervaring. De grote zaal is voor iets kleinere groepen ook vaak op een dynamische manier ingedeeld, zodat iedereen toch een knus gevoel heeft. Misschien heb je zelf wel een thema- of wat deco-ideeën?Gaat het over ander feestzalen, dan volg ik nieuwsgierig verder mee. Succes.
nee ik ben wel correct hoor ;-)Het Graevenhof in schilde heeft 2 zalen namelijk zaal commanderie en zaal Résidence. En mijn vraag is of zaal Résidence geschikt is voor 100 personen maar heb het dan wel over deze in Schilde ;-)
Ik ben naar een feest geweest van 70pers en wij zaten toen in Residence (de grote). En het was echt perfect! Het leek zeker niet te groot!Wij houden ons feest ook in de Residence !
@ELena super bedankt voor je reactie! En veel succes met je trouw in augustus!
Zo zie je maar bruidjes, voor alle blogjes: regio vermelden! Hehe. ;-)