Terug naar overzicht
Wij hebben ook heel lang getwijfeld (nog een extra kost, hebben we dat wel nodig?), maar hebben dan toch vrij laat beslist een ceremoniemeester in te huren. Wij hadden een vrij strakke planning, trouw voor de wet en voor de kerk op dezelfde dag en bovendien toch heel wat verplaatsingen er tussen. De ceremoniemeester was voornamelijk een wandelende klok zodat we geen enkel moment van de dag ons zelf (of een van de vrienden) zorgen moesten maken dat we ergens te laat zouden komen. Hij stelde ook de familieleden, vooral de mama's ;-), gerust door bv. op voorhand te overlopen wat er zou gebeuren op het stadhuis ... Alles verliep dus zeer vlot en natuurlijk en hij zorgde ook net voor dat tikkeltje meer.Had onze dag minder geweest zonder? Neen. Maar hij nam toch een deel van de stress weg. Dus wij waren achteraf zeer tevreden!Wat ik wel aanraad is om meer dan een keer samen te zitten :-) Doordat we zo laat geboekt hadden, was hier niet echt veel tijd meer voor, maar gelukkig hadden we wel een goede dagplanning doorgegeven.Veel succes nog met de voorbereidingen!Groetjes,Annelies
Nee tegen extra stress, ja voor ceremonieprinses! (Ik hou niet zo van dat woord meester)
Tx :) Jolien, is dat een vriendin van jou? (Love the word btw - and the blog as well ;) Ik herken de pinterestverslaving :) )