Terug naar overzicht
Ben volop bezig met het maken van de misviering. Wij hebben een zoontje van 4 jaar en weet niet goed hoe we hem kunnen betrekken bij de misviering? Iemand van jullie een ideetje?
Mijn neefje loopt voor met een bord: Hier komt de bruid...Misschien zoiets? "Hier komt mama", lijkt me wel schattig in jullie geval
Zo’n bordje lijkt me inderdaad keileuk!En verder, hij kan de ringen brengen, huwelijkskaars aansteken (met hulp van een volwassene of van jullie ;-)). Zou hij al een tekstje kunnen voordragen? Niks te moeilijk uiteraard, maar zoals ze dat doen bij nieuwjaarsbrieven bij kleutertjes ofzo :-) Misschien kan je hem ook op een of andere manier zelf iets laten maken van versiering, bv in de plaats van een bloemstuk op het altaar iets dat hij heeft geknutseld.
Er stond een paar weken geleden een hele post over op www.facebook.com/misboekje, weet niet eer juist wat er allemaal instond (wij hebben geen bruidskindjes) maar waren leuke dingen bij.En ook wat leuke tekstjes op www.misboekjemaken.be/kinderen, al is je zoontje daar misschien nog iets te jong voor? ;-)
Er stond een paar weken geleden een hele post over op www.facebook.com/misboekje, weet niet eer juist wat er allemaal instond (wij hebben geen bruidskindjes) maar waren leuke dingen bij.
En ook wat leuke tekstjes op www.misboekjemaken.be/kinderen, al is je zoontje daar misschien nog iets te jong voor? ;-)