Terug naar overzicht
Denk dat het bij mij ook ergens tussen 50 cm en een meter ligt. Wordt na de openingsdans gewoon vastgespeld.
Ik denk dat mijn sleep gemakkelijk 1,5 meter is... (standaard A-kleedjes Ladybird?)Wij kregen als tip om tijdens het dansfeest de sleep halverwege te nemen en in de naad van het kleed te hangen ter hoogte van de bips, met een veiligheidsspeld.Er is ook zo'n lus voorzien, maar heb al vaak gehoord dat die los schiet én mijn kleed valt echt niet meer mooi eenmaal die lus om mijn hand zit...Ik ga sowieso proberen mijn kleed beneden te laten, maar 't is nogal een gewicht dus we zullen zien volgende week :-)
Waar halen jullie zo'n speld ? Maakt dat schade aan het kleed ?Alvast bedankt dames ! Xxx
Gewoon een veiligheidsspeld uit de supermarkt Best wel een wat grotere versie, gezien het gewicht van zo'n kleed he.Mijn verkoopster zei dat je er gewoon goed op moet letten dat je mooi in de naad prikt.
Voor het grote gewicht van de sleep heb ik een speld met steentjes. Deze komt van de bruidswinkel. Kost €12 ofzo. De zijkanten worden opgespeld met gewone veiligheidsspelden, want deze zie je niet zitten.
Mijn sleep is denk ik een goede 1,5 :-) heb echt een lange sleep!!
in de veritas verkopen ze hier dergelijke spelden voor.De lus werkt blijkbaar niet met een strik (dan lost het) maar je moet ze goed knopen echt en dan zou dat perfect gaan. bij mij zijn er 3 plaatsen (6 lussen) dus die kunnen geknoopt worden! kunnen ze er makkelijk aanzetten
Ik heb een speld gekocht voor 6euro met steentjes op tis echt mooi maar hoe moet ik die nu gebruiken