Terug naar overzicht
Alles hangt af van je kleed. Een sober kleed mag wat bling bling en opvallende juwelen. Als je nu bijvoorbeeld een drukker kleed hebt met pailletten of veel versieringen, dan kies je beter (denk ik) voor een eenvoudige gouden ketting met bijvoorbeeld 1 diamantje of pareltje ofzo aan.Persoonlijk vind ik dat juwelen de aandacht niet mogen afleiden van het kleed, maar het kleed moeten aanvullen.Bedoel je trouwens met goud effectief geel-goud of ook wit-goud?
Alles hangt af van je kleed. Een sober kleed mag wat bling bling en opvallende juwelen. Als je nu bijvoorbeeld een drukker kleed hebt met pailletten of veel versieringen, dan kies je beter (denk ik) voor een eenvoudige gouden ketting met bijvoorbeeld 1 diamantje of pareltje ofzo aan.
Persoonlijk vind ik dat juwelen de aandacht niet mogen afleiden van het kleed, maar het kleed moeten aanvullen.
Bedoel je trouwens met goud effectief geel-goud of ook wit-goud?
Dag CharlotteMijn kleed is eenvoudig, vandaar ook de (bewuste) keuze voor opvallende schoenen :-)Ik twijfel dus of de combinatie van witgoud en geelgoud wel zo geslaagd zal zijn. Mijn trouwring en armbandje zijn beide geelgoud, nu zag ik een halsketting en oorbellen in rhodium (wat dus lijkt op witgoud/zilver)...
Persoonlijk ben ik geen fan van de mix tussen geel en wit goud.Maar Swarovski heeft vaak dezelfde ketting/oorbellen in geel-goud kleur als in zilver kleur. Desnoods eens online opzoeken, zo vind je veel meer van hun assortiment dan in de winkel (ben zelf een Swarovski-drager :-))
Persoonlijk ben ik geen fan van de mix tussen geel en wit goud.
Maar Swarovski heeft vaak dezelfde ketting/oorbellen in geel-goud kleur als in zilver kleur. Desnoods eens online opzoeken, zo vind je veel meer van hun assortiment dan in de winkel (ben zelf een Swarovski-drager :-))
Ik vind net dat er op de Swarovski site niet al te veel geelgouden juwelen staan :-s En de halsketting + oorbellen die ik wil staan er in ieder geval niet bij in geelgoud...
Over wat voor setje gaat het? Ben benieuwd :)
http://www.swarovski.com/Web_BE/en/1179727/product/Tran... http://www.swarovski.com/Web_BE/en/1179730/product/Tran... :--)