Terug naar overzicht
Dag Elien,ik heb een suitekleed van Christel Boone, foto's heb ik niet bij de hand, maar het is zo'n moesgroen kleedje met voile erover, je kan eventueel voile wat korter maken, en het is een maat 38-40, als je wilt, wil ik het eens brengen en kan je eens kijken hé.groetjes,Joke
Dag Elien,Ik verkoop mijn suitekleed van Linea Raffaelli. Het is een kleedje van de zomercollectie 2005, in een speciaal roze met een bloem vooraan en een open rug. Maat 36-38.Indien je geïnteresseerd bent, laat dan wat weten, dan stuur ik je een paar fotootjes op.Anneleenps ik ben van regio Leuven
Kijk eens op www.marktplaats.nl onder trouwkleding. Succes,Jolanda
hey Anneleen, kan je me een paar foto's door sturen naar: elien.de.middeleir@pandora.beBedankt
Hey Elien,Heb een heel speciaal O. Strelli kleedje + bijhorende bloes. Kan langs beide kanten gedragen worden en loopt naar boven uit in een soort sjaaltje die je rond je hals moet doen. Geef maar een seintje indien je foto's wil.Groetjes
Hoi,Ik heb een heel leuk rood suitekleed (halflang) van Linea Raffaelli van zomer 2006. Als je 't boekje van vorige collectie nog zou hebben, 't is het meisje dat op een wit muurtje zit. Kan gerust foto's doorsturen indien je't wenst!Groetjes Elke