Terug naar overzicht
Ik ben ook een leesjuf en ook doe ik elk jaar de communicantjes maar ik weet dat er zijn die komen kijken naar hun juf maar daar geef ik geen bedankjes aan. Alleen onze kindjes en de kindjes van de familie. Groetjes
Hier in ons boerendorpje komen de kindjes een bloemetje geven aan het bruidspaar en krijgen altijd een bedankje terug omdat ze komen kijken zijn.Ook aan de volwassen mensen die komen naar het gebeuren word hier iets gegeven.Zou dat van gemeente tot gemeente anders zijn?
Ik heb voor iedereen dezelfde bedankjes (zowel kindjes als volwassenen). Ik voorzie er 200, heb er op het avondfeest een dikke 150 nodig. De kleine 50 die ik teveel heb voorzie ik dan voor kindjes en niet genodigden die naar de kerk of het gemeentehuis komen.
Ik heb er 45, maar ben zelf juf in het tweede leerjaar. Dus er komen wel een aantal kindjes naar de kerk (zeker niet iedereen, want ik woon op 30 minuten van de school waar ik werk).De bedankingen die ik over heb deel ik gewoon in mijn klas uit, nadien
Ik heb 30 bedankjes voorzien. Ik heb iedereen geteld die mogelijk kan komen (dat waren ongeveer 35 kinderen) en dan iets minder gerekend. Wij geven snoepjes dus als het teveel is, is dat dan niet zo erg :)
Hier hetzelfde als Karen. Ik heb alle kindjes die we kennen geteld, de meesten zijn de kindjes van onze straat en dan nog een paar van kennissen. Ik kwam aan 28. Wij hebben snoepzakjes, maar we hebben genoeg dus ik heb bijna alle snoepjes opgemaakt en ik heb nu 38 zakjes. Stel dat ik er nog een paar vergeten ben, dan heb ik zeker voldoende.
Ik had er veel teveel! Ik had 24 bellenblaasdingen en nog wat kleine dingen-heb zeker nog 12 bellenblazen over. Wij zijn 3 weken geleden getrouwd (kerk) maar het was wel een vrijdag (paasvakantie ). Veel vrienden hadden hun kids niet mee - veel zitten nog in de babyfase en lieten de kids thuis :)