Terug naar overzicht
Wij wouden eerst ook dat lied maar hebben nu gekozen voor tonight van pitbull en de bedoeling is dat wij samen met onze kindjes erop gaan dansen. En daarna heten we iedereen welkom en sommige mensen bedanken we in het bijzonder. Daarna gaan we aan ons buffet beginnen met al onze gasten.
Het trouwpaar paradeert rondom de gastentafels naar hun plaats op het intredelied.Die intredetracks worden meestal niet volledig gedraaid.Hangt er wat vanaf tot in hoeverre je graag in de picture staat of niet.Op het moment dat je op je plaats bent, verminderd de DJ het volume.Dan wordt je een draadloze micro aangeboden voor jullie speech of zo.Voorbeeldjehttp://www.discovideo.be/portfolio-items/trouwreportage... vanaf 03:50mvg
Collega Discovideo zette het hier netjes neer. Het is een routine voor de zaal en DJ. Vermoedelijk gaat de zaalmeester/maitre d'hotel jullie voor, en hoef je maar te volgen. En wat er ook gebeurt... altijd blijven lachen.
... en door de antwoorden wàt je dan doet bij zo’n intredelied, weet ik heel zeker dat er bij ons geen intredelied zal zien :-) maar ieder z’n ding natuurlijk en ik gun het iedereen die het wel graag wil :-)
Al lijkt het dansen met de kindjes mij wél leuk ;-) maar ja, die hebben wij niet :-)
Ja mitch, wij hebben drie kindjes en willen hun ook bij alles betrekken dus ook bij het intrede lied. Wij dansen niet het volledig lied uit. Een klein stukje maar. De kindjes kijken hier ook naar uit. Even zot doen voor het feest echt los barst.