Terug naar overzicht
Bel er eens naartoe en vraag of ze het model hebben wat jouw voorkeur heeft :).
Hey Annelies! Groot gelijk heb je dat je die jurk wil passen :-) misschien vind je’t maar niks als je ze aan hebt, maar als je ze niet past blijf je je toch eeuwig afvragen hoe je er in die jurk zou uitzien :-)Ik’heb mijn kleed gekocht bij Maxim's Couture in Mechelen en dat model staat ook niet op de site , dus kans lijkt mij reëel dat dat met de jurk die je in gedachte hebt, ook zo is. Maar een keer bellen lijkt mij inderdaad’een goeie optie ;-)xx
Ik heb mijn kleed ook bij maxim's couture in Mechelen gekocht en ik heb een Ladybird. Ik moet wel zeggen dat ze, toen ik geweest ben, nog maar net de collectie van Ladybird beginnen verkopen zijn en hun collectie was toen nog vrij beperkt. Dit was in november vorig jaar. Intussen weet ik niet of ze al meer jurken van Ladybird verkopen.Ik had op voorhand ook al een idee van wat ik wou passen en uiteindelijk is het ook 1 van die jurken geworden :-)
Bedankt allemaal!Ik zal sewens eens bellen naar de winkel en ik hoop zo hard dat ze de jurk hebben dat ik ze kan passen tijdens de afspraak!
Heb juist gebeld met de winkel en ze hadden het kleed niet meer op voorraad. Het pasmodel was blijkbaar al verkocht maar nu gaan ze naar de fabricant bellen om te horen of ze nieuw model knn lenen. Ik hoop het zo! wel heel goede service moet ik zeggen bij Maxim's couture!
Ik ben naar Maxim's Couture in Mechelen geweest en heb daar mijn trouwjurk (van het merk Marylise) gekocht. Ik had ook één specifieke jurk in gedachten die ik zeker wou passen en heb daarover op voorhand met hen gemaild. Uiteindelijk is het wel een andere jurk geworden, maar toch een gelijkaardige :-)Veel succes!
Ja ze zijn er inderdaad heel vriendelijk! :-)Welke Ladybird wil je als ik mag vragen?