Terug naar overzicht
Ik ben ook niet mager; maar ik vind dat géén reden om geen jurk te kopen... Ik lijk in mijn jurk véél slanker dan in mijn gewone kleren hoor! ;-) Een alternatief is een gewoon jurkje of jumpsuit?
Hoi Ingrid! Ik zou gewoon eens een jurk proberen, een jurk die minpunten verdoezelen en je pluspunten extra in de kijker zetten.dan weet je tenminste dat je het geprobeerd hebt :)
Hoi Ingrid!
Ik zou gewoon eens een jurk proberen, een jurk die minpunten verdoezelen en je pluspunten extra in de kijker zetten.
dan weet je tenminste dat je het geprobeerd hebt :)
Hey,in het programma de jurk op vitaya, was er ook een volslank bruidje (heb ook niet de perfecte maten);) wel op het einde van het programma laten ze dan de bruidsfotos zien, wel naar mijn mening was zij de mooiste bruid! Ze had gekozen voor een donkere bruidsjurk. Zou dus zeker en vast een lange jurk proberen. Wie niet waagt........ :D grtje sofie
Ik denk dat je in bruidswinkels in de collectie van de suitekleding ook wel andere zaken dan jurken kan terugvinden. Ik heb eens een volslank bruidje gezien in een broekpak, echt knap! Dat zat haar gegoten en was ook in heel mooie stof zoals de bruidsjurken. Misschien een optie voor jou?
Ann en John in Eindhoven hebben een speciale winkel voor grotere maten. http://www.trouwjurken-yourstyle.nl/ Misschien hebben ze ook andere stijlen dan jurken?
Nu een rare vraag misschien..Maar vanaf wanneer ben je een maatje meer in de bruidsmode? Ik heb een 42 is dat al meer? Heb ook dikke billen, steek poep en een buikje dusja.. Ik ga het toch ook wagen om eerst te proberen in een mooi kleed te passen ;)
Ik ben ook niet mager en draag nooit jurken en ik pas ze niet graag. Toch heb ik een kleed gekocht. Ik zie er een stuk slanker uit als in gewone kleren. Het verdoezeld de minder mooie delen en zet mijn vormen mooi in de verf.
Bij Youniek Bruidsmode maken ze jou bruidsjurk op maat tegen een mooie prijs
Hier een maat 50 à 52 en ik ben allergisch aan jurken.Ik draag nooit een jurk of een rok, want ik sta er met mijn figuur gewoon echt niet mee.Hier dus ook absoluut geen trouwjurk voor mij.Ik ben vorig jaar getrouwd in een mooi tuniekje met een legging onder.Voor de fun in de winkel waar ik mijn tuniekje kocht wel es een kleedje gepast.Maar zelfs mijn - nogal vaak kleedjesdragende - moeder zei direct "nee, echt niks voor jou".Keuze genoeg dus van broekpakken, tuniekjes, ... als je geen jurk aan wil.
Hallo Ingrid,Ik kan je November Styling (www.novemberstyling.be) aanraden, zij ontwerpt en maakt een persoonlijk ontwerp dat perfect bij je maten en stijl past. Je zal versteld staan wat er allemaal mogelijk is. De moeite om eens langs te gaan op afspraak. Ik heb er mijn jurk laten ontwerpen en maken, en ben enorm tevreden.
Hey,je kan ook voor een broekpak opteren. Zie bvb http://www.bruidsparadijs.be/productgroepen/van-a-tot-z... Groetjes,E.