TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
12-5-2007
|
5-2-2007 16:54:05
En niets gevonden op sheetmusicplus.com of olga.net?
Mijn collega is koorleider en hij zegt dat bijvoorbeeld "Parce que c'est toi" enkel akkoorden zijn...
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Ilse
12-5-2007
|
|
|
evy
7-7-2007
|
5-2-2007 17:24:34
hzllo je kan eens in een muziekwinkel gaan kijken waar ze instrumenten verkopen die kunnen je er wel bij helpen. groetjes evy
|
|
Lieve
1-9-2006
|
6-2-2007 7:55:35
Hey,
ja, in de muziekwinkels hebben ze zo van die boeken met partituren van populaire muziek.
Groetjes, Lieve
|
|
Ann
4-8-2007
|
6-2-2007 9:21:42
Ik weet enkele partiturenwinkels die nu werken met een nieuw internetsisteem. Ze kunnen de partituur voor een liedje opvragen en voor je afdrukken. Dat kost ongeveer 6 euro per liedje en is dus veel goedkopen dan een gewone partituur uit de rekken. (dan ben je al snel 15 euro kwijt per partituur!) Gewoon even een winkel mailen met de titels die je zoekt, en zij printen je liedje uit.
Veel succes!
|
|
Lisa
13-7-2007
|
6-2-2007 9:54:11
Beste,
Ik herinner mij jouw vraag van een aantal weken terug. Rombaux (Brugge)is daarvoor een zeer goede winkel! Ik geraakte op die manier ook aan de partituur van 'Beautiful' van James Blunt (had ik nodig voor schooloptreden). Ze hebben ook een website www.rombaux.be . Je kan hen zelfs via mail contacteren. Als de partituren echter niet zijn uitgegeven, kan je nog altijd aan een professioneel muzikant de uitwerking vragen. Ik heb dit ook nog voor een vriendin gedaan. Ik luister dan herhaaldelijk naar het liedje en noteer de noten, en maak dan een partituur. Misschien kunnen de muzikanten dit wel doen?
Groetjes,
Lisa 07/07/07 13/07/07
|
|
Valerie
1-1-2007
|
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|