Nu Online
Momenteel zijn er 609 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe gaan we het vertellen??

16-5-2015 22:44:36
Hellow allemaal,

Volgende week gaan wij met onze ouders eten en dan willen we vertellen dat we verloofd zijn. Maar ik weet niet goed hoe...
Hebben jullie leuke ideetjes? Ik wou eerst onze kids een bedrukt T-shirt laten aantrekken, maar weet niet echt een leuke tekst voor erop te zetten.
De inspiratie ontbreekt me... 😕

Dorien
13-8-2016
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 976

Kim
27-6-2015
 Meld misbruik17-5-2015 21:51:08

Wij deden dit met een foto. Ik had een kaartje vast met: he asked en mijn verloofde had een kaartje met : she said yes!
Hebben uiteindelijk thema foto's voor alles doorgetrokken :-)

Elien

Meld misbruik18-5-2015 10:00:05

Wij hadden kaartjes voor de mama's gemaakt met aan de voorkant: Geluk is samen zijn met je mama en aan de achterkant voor mijn mama: wil je binnenkort met mij het belangrijkste kleed van allemaal kopen? En voor de schoonmama: wil je binnenkort een nieuw kostuum met mij gaan kopen. :)
Ze vonden het heel erg leuk ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...