Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels

17-5-2015 10:34:53
Met nog 103 dagen op de teller begin ik precies over alles te twijfelen dat we intussen al in orde gebracht hebben. Zijn er nog bruidjes die hier last van hebben?
Gisteren begon ik zelfs enorm te twijfelen aan mijn jurk terwijl ik tot nu toe heel zeker was over mijn keuze. Misschien de stress die de kop opsteekt? :-s

Sarah
29-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 774

Elena
29-8-2015
 Meld misbruik17-5-2015 13:37:16

Dag Sarah,

Zooooo herkenbaar!! Absoluut!!
Weet je dat ik bijna elke dag online naar mijn kleedje kijk om te zien of ik wel de juiste keuze gemaakt heb? Ook de menu (verschillende standjes live-cooking) bekijk ik erg regelmatig om te zien of wij toch voor iets anders zouden gaan. Zelfs de uitnodigingen: die kleur...hmmm. of mss toch die andere... En wij moeten zien dat wij de uitnodigingen al gaan bestellen, want de tijd begint stilaan te dringen.

En wil je nog iets horen over twijfels?? Er is een feest geannuleerd op zaterdag 29/08 in onze zaal en wij twijfelen of wij ons feest niet zouden verzetten naar 29/08 ipv 28/08. Langs ene kant ligt alles al vast voor de vrijdag 28/08, maar 29/08 lijkt ons beter... Echt aan het twijfelen hier!!

Dus nee hoor, je bent zeker niet de enige met twijfels. En ik heb het gevoel, dat twijfels steeds toenemen naarmate ons feest naders...

groetjes

Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik17-5-2015 13:58:04

Dag Elena,
Ok ik herken mijzelf er volledig in :-D wij hebben onze uitnodigingen al ontvangen en hier ben ik wel tevreden over. Maar soms twijfel ik wel over de tekst.
En ja over het eten op het avondfeest heb ik ook al veel getwijfeld. Of "wie vragen we en wie niet?"
Ik denk dat het vooral komt doordat het dichterbij komt :-) Jullie trouwen 1 dag voor ons zie ik net ;-)

Ines
2-7-2016
 Meld misbruik17-5-2015 22:03:18

Dames, niet twijfelen!
Jullie hebben die keuzes niet voor niets gemaakt en die zullen dus zeker in orde zijn. Twijfel niet te hard en geniet nog van wat komen moet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...